de grote kleine treinencompetitie |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er moet natuurlijk eens een winnaar komen .
Er was toch al een keer een team afgevallen ? Ik denk dat ze vorige keer niet echt een keus konden maken of zo en ze ruimte in de uitzendingen hadden . Ik dacht dat we bij heel holland bakt ook wel eens zoiets gehad hadden . |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Bij een halve finale zijn er twee teams over, na een finale maar één. Ik denk dat ze zich verteld hadden en dan was het deze week al finale geweest tussen twee teams. Ik erger me aan het vrouwelijke ietwat zoetsappige jurylid. Ik heb ook nooit eerder meegemaakt dat de jury zich vooraf bemoeide met dingen die ze later moeten beoordelen. En dan moeten mensen wel gehoorzamen, anders verliezen ze punten. Maar ik kijk niet vaak naar competities, behalve als Ajax speelt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
in heel holland bakt staan ze altijd met 3 in de finale, daardoor dacht ik, toen het roe team mocht blijven, dat dat hier ook zo zou zijn
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Ik vond de treinbanen interessant, maar ik houd helemaal niet van die afvalraces en -wedstrijden, waarbij iemand of een team in tranen afgaat. Toch kijk ik wel altijd baar de Great British Sewing Bee.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Ik vond de treinbanen ook interessant , vooral die zwartwitte ,waar dat jurylid zijn bedenkingen bij had of de constructie het wel zou houden .
Maar smaken verschillen . Wat ik nog het mooiste vond dat een lid van de oranje ploeg ,een lid van de blauwe dus verliezende ploeg , troostte . |
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
de treinbanen vind ik stuk voor stuk fantastisch!! de creativiteit spat er van af en dan die techniek....
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |