de kerstboom!!!! |
Reageer | Pagina <1234 6> |
Autheur | |
Tul!p
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hem ook opgeslagen, bedankt Hester. Groetjes Ellen |
|
Corneliaz
Hobbyguru Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hester bedankt, ga hem zeer zeker maken
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
naatje
Hobbyguru Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Post Options
Thanks(0)
|
HIJ IS ECHT GEWELDIG,GA HEM OOK OPSLAAN
EN ZEKER EEN KEER MAKEN. RENATE,FIJN WEEKEND. |
|
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
|
breidje
Hobbyguru Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
Post Options
Thanks(0)
|
hester, bedankt zit bij mij ook in de patronenmap |
|
wil
|
|
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Post Options
Thanks(0)
|
hartelijk dank, hoor! heb al een kandidaat... (maar nog even geen tijd, hihi!)
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt Hester, om te delen en te vertalen, super van je hoor. Ik vind hem heel leuk |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Roos39
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 918 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Hester,
Met mijn gedachten richting kerstmis, dacht ik aan jouw kerstboom. Zoeken, en gevonden. Heerlijke site is dit toch. Nu vraag ik me alleen af; in jouw beschrijving staat donker en lichtgroene wol gebruikt, maar dit zie ik in de boom niet terug of wel??? En weet je nog hoeveel bollen wol je nodig hebt gehad?? Verder vind ik het ook gewoon leuk om hem weer "naar boven" te halen, voor alle nieuwere hobbydozen. Rosemarie |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
helemaal geweldig, top
|
|
hesterkerstgek1
Hobbyguru Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo rosemarie, wat lief van je om hem weer naar boven te halen. ja dan kunnen andere hem ook weer opslaan!!! deze heb ik van 1 kleur gemaakt ,want ik wist toen nog niet zo goed hoe je met 2 verschllende kleuren moest werken,hihih.hij is van de wol van zeeman dacht ik zo maar kan ook wibra geweest zijn,hihi. ik heb denk ik maar 1 bol van 100gram gebruikt. en is niet zo moeilijk om te maken,maar voor dat ik er uit was,duurde wel eventjes,maar ik zou zeggen gewoon proberen en hij staat leuk in de kamer met de kerst, groetjes hesterkg1 |
|
GROETJES HESTER
|
|
everline
Hobbywonder Lid sinds: 02 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een super boom. Ik ga hem zeker maken voor de kerst. Leuk voor bij de kids op de kamer hebben ze hun eigen kerstboom.
groet, bianca |
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat geweldig dat je dat hebt gedaan, die is heel leuk en nooit last van vallende naalden.
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
GEWELDIG ROSEMARIE DAT JE HEM WEER NAAR VOREN HEBT GEHAALD. DANK JE WEL HESTER VOOR DIE MOOIE BOOM. ZIET ER GOED UIT. DANK JE WEL VOOR HET PATROON.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
graag gedaan hoor
|
|
Charlottecw
Duizendpoot Lid sinds: 26 September 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 120 |
Post Options
Thanks(0)
|
wauw! amaai daar moet toch vele uurtjes in gekropen zijn?
|
|
Mistig
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wow, Wat een machtig mooie kerstboom. Ik wou dat ik zo kon haken ! Groetjes Mistig |
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
NaJa
Hobbywonder Lid sinds: 28 Juli 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 437 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind hem geweldig! Veel leuker en veel echter dan die die ik maakte. Ik heb hem ook opgeslagen. Na de sloffen ga ik deze proberen :-)
|
|
Groetjes
Nathalie |
|
Roos39
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 918 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aan Hester, Hester ik heb een "probleempje" met de kerstboom. Ik ben niet helemaal een leek met haken. Weet hoe lossen, vasten, stokje, dubbelstokje enz. werkt, maar ik loop bij jouw patroon vrij vlug vast. De 2e toer, zou je me die uit willen leggen. Als deze niet goed is, klopt de 3e toer natuurlijk nooit, want hier kom ik niet uit op 3 lussen als ik helemaal rond ga. Als ik hier uit ben, moet het voorlopig lukken. De rest zijn vooral herhalingen. Ik hoop dat jij ( of een andere hobbydoos) kan helpen?! Alvast bedankt. Rosemarie Ps. vandaag groene wol gehaald bij Wibra en ik denk dat het dezelfde is. Dus het resultaat kan niet tegenvallen. |
|
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Rosemarie, Het is al laat, of eerlijk gezegd vroeg. Ik heb nog even zitten puzzelen. Maar inderdaad; 1e toer krijg ik 6 st. (waarvan 1 uit 3 lossen bestaat) 2e toer krijg ik 7 st. ; volgens mij heeft Hester ergens de haakjes verkeerd gezet of lezen wij verkeerd en moeten er meer meerderingen gemaakt worden. Nu ben ik ook nieuwsgierig geworden waar 'm de kneep zit. Heeeelllup Heeeeester!!! |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
|
1ste toer- 3 l,5 st in de ring haken,sluiten met hv in de 3de l van de 3de l van het begin. = 6 st. 2de toer- 3 l ,* (2 st in het volgende st , 1st in het volgende st.) vanaf * 2 keer, denk dat de haakjes niet goed staan; zie hieronder een schematische tekening 1e toer &n bsp; &n bsp; L L L L L L   ; 6 st. 2e toer &n bsp; &n bsp; L LL L LL L LL &nbs p; 9 st. 3 e toer &n bsp; &n bsp; 1lus vv 1lus =3lussen en er maar 2 vasten tussen de lussen moeten, want dan klopt het wel! 3de toer- (dit is een lussen toer)_*6 l,v in de volgende 2 st. (ipv. 3st), herhaal vanaf * 3 maal, eindig de toer met een v in de 1e losse van de vorige toer (dus in de eerste lus)
Klopt dit zo Hester??? |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
Roos39
Post Options
Thanks(0)
|
Goedemorgen Judy, Gisteren de wol gehaald en wat later op de avond begonnen. Na mijn berichtje de laptop maar gauw dichtgedaan, om "werktijden" zoals jij doet, te voorkomen. Zojuist opnieuw begonnen, en na wat gepuzzel is het denk ik gelukt. Het lijkt tenminste een beetje op de top zoals bij Hester. Bedankt voor t meedenken. Ik kan hopelijk vanavond weer vooruit. Rosemarie Ps. nog een detailvraagje; wat betekent &n bsp? |
|
Reageer | Pagina <1234 6> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |