Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

de kracht van het forum...

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: de kracht van het forum...
    Posted: 23 Juni 2012 om 12:44
... is dat elke generatie hier vertegenwoordigd is. Van 20 tot 70, jong en oud, wisselt ideeën uit en helpt elkaar.
Clap Clap Clap
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tdv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 12:46
Clap
groetjes tine
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 12:56
Gezellig toch?
Heb hier al zoveel moois gezien, ideeën opgedaan en tips gekregen.
Ook prettig om te weten dat je niet de enige bent die bolletjes garen, patronen, lintjes etc verzameld, meerdere projekten tegelijk aan het maken is en het in elkaar zetten van projekten uitsteld.

Gr. Rianne
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 13:33
helemaal mee een!!
een ClapClapClapClapClapClapClapClapClap voor iedereen op het forum!!
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 13:57
die verscheidenheid aaan forumleden maakt het inderdaad gezelllig en zorgt ervoor dat eigenlijk op elke vraag die gesteld wordt wel een antwoord gevonden wordt
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 14:04
Daar dient een forum ook voor!! Dat men, ongeacht de leeftijd, de koppen bij elkaar steekt, elkaar ondersteunt en toejuicht bij ieder project. Dit maakt een forum sterk, groot of klein, jong of oud, als je elkaar maar begrijpt en openstaat voor suggesties.
Dan komt het tengoede voor iedereen en maakt het een gezellig samenzijn....
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 14:21
Dat is het leuke hiervan. Iedereen gaat onbevangen met elkaar om zonder vooroordelen.
Je klept wat, je geeft raad, je deelt en daar gaat het toch om.Wink

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 14:35
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal mee eens ClapClapClapThumbs UpHeart
Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tdv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 14:38

ben hier al sinds 2006LOL zie ik net.
ben er niet altijd,maar blijf toch altijd terug komenWink
het forum blijft trekken
groetjes tine
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 14:38
ik ben het er ook mee eens   Smile   ClapClapClapClap    SUPER FORUM Thumbs Up
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 14:49
ik vind ook dat je vaak niet eens voelt dat er zulke leeftijdsverschillen zijn!!
en dat voelt echt super prettig iedereen is er voor iedereen!!Big smile

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 15:09
Ik heb hele fijne vriendschappen opgebouwd door dit forum. Ik ben zo blij dat ik jullie destijds gevonden heb Hug

Leeftijd maakt mij echt niet uit. Ik heb een handwerkgroepje en daar ben ik ook bijna de jongste. Maar dezelfde hobby schept een band en laten we lekker zo doorgaan dames Thumbs Up
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 16:12
dat schept zeker een band en als je elkaar kunt helpen is het helemaal fijn.

Maar zoals m'n man wel eens zegt, teveel kippen in een hok zonder haan geeft wel eens gedonder, maar dat wordt altijd weer opgelost, je moet toch met elkaar kunnen leven en door 1 deur kunnen gaan (forumdeurtje)
lydia wijsbroek
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 16:14
toch is het soms dan wel fijn dat Renske de haan mag spelen en sommige dingen weer in banen kan lijden en topics op slot kan doen!!Big smile
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 16:15
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

dat schept zeker een band en als je elkaar kunt helpen is het helemaal fijn.

Maar zoals m'n man wel eens zegt, teveel kippen in een hok zonder haan geeft wel eens gedonder, maar dat wordt altijd weer opgelost, je moet toch met elkaar kunnen leven en door 1 deur kunnen gaan (forumdeurtje)

Mijn ervaring met onze hennen is ; Er is altijd wel een hen die haan denkt te zijn Big smileBig smileBig smile
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 16:17

ja en een hen die met haar kop op het hakblok gelegd wordt probeerd ook op alle manieren weg te komen.
lydia wijsbroek
Back to Top
marrepar View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marrepar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 16:29
WinkIk kom hier nog niet zo lang, maar heb al aardig wat hulp en patroontjes gekregen.
Bedankt allemaal!!!!! Ik vind het geweldig hier en hoop nog lang welkom te mogen zijn Big smile
Groetjes van mij, Marga
http://hakenmetmarga.blogspot.nl/
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 16:31
tuurlijk
lydia wijsbroek
Back to Top
marrepar View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marrepar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 16:32
Hahaha, dank je EmbarrassedBig smileClap
Groetjes van mij, Marga
http://hakenmetmarga.blogspot.nl/
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2012 om 17:36
Daar voor blijf ik hier komen het is echt een gezellige familie we hebben hier alles al meegemaakt van geboorte tot sterven toe ook al ken je elkaar niet toch heb ik hier een hele goede band ik kan het niet missen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns