Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

de laatste 3 doudous

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 10:12
Ooh ze zijn zo leuk, zeker met die kleurtjes!!!! Het duizeld me een beetje wat ik eerst moet gaan maken als ik klaar ben met andere dingen
Groetjes
Back to Top
breidje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breidje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 12:11
wederom complimentjes
wil    
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 15:29
Ik vraag me dus ook al af hoe je het allemaal zo snel klaarspeelt. Zo knap. En zo mooi. Ik blijf er van genieten.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 15:39
Dank je wel allemaal,en ik heb erg veel tijd tot mijn beschikking,dan kan je ook veel doen.
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ab63 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 16:41
Corry, ze zijn erg leuk geworden
GROETJES ANGELA
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 19:24

Originally posted by Tinkerbel Tinkerbel wrote:

Ooh ze zijn zo leuk, zeker met die kleurtjes!!!! Het duizeld me een beetje wat ik eerst moet gaan maken als ik klaar ben met andere dingen

Ik heb vorig jaar eens tegen iemand gezegd,die heel veel patronen had,maak je niet druk,denk niet aan alles wat je hebt,je kan het toch nooit allemaal maken,stap voor stap kijken wat je leuk vind,deze zaten ook al een jaar in de map.

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer catharina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 21:04
Ze zijn wel weer heeeel lief geworden!
Groetjes Catharina

Back to Top
eNGELIEN View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer eNGELIEN Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 21:45
Heel erg leuk zijn ze.
       Groetjes Lien
Back to Top
Fietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 22:14

hoi,

Wat zijn ze leuk!!

ik ben zelf ook met een knuffel bezig, en als ik er achter ben hoe ik een foto moet plaatsen zal ik zeker een foto plaatsen als het af is dan...natuurlijk

Geniet van elke dag!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2008 om 19:25
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Ik heb vorig jaar eens tegen iemand gezegd,die heel veel patronen had,maak je niet druk,denk niet aan alles wat je hebt,je kan het toch nooit allemaal maken,stap voor stap kijken wat je leuk vind,deze zaten ook al een jaar in de map.

Je hebt helemaal gelijk Corry. Ik zat net als Tinkerbell een beetje duizelig naar alles te kijken. Een beetje te stressen ook. dit moet af dat moet af en dan snel dat maken. Maar als je 24 bent heb je nog een heel leven om te breien en haken. (als het je gegeven wordt) Dus ga ik maar eens rustig aan doen en gewoon lekker genieten waar ik mee bezig ben.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2008 om 19:30
Super!
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2008 om 20:19
wat mooi weer, corry!  het gaat steeds moeilijker voor me worden om te kiezen aan welke ik begin, hihi! maar kijken is ook al heeeeel leuk, hoor!
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2008 om 20:20

hihi! ken ik...

Back to Top
petunia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petunia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 16:34

Prachtig gemaakt   

denk aan alle schoonheid die er nog is,en wees gelukkig
Back to Top
Tallulah View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tallulah Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 16:43
Ze zijn echt prachtig! Ik ben stikjaloers... Ik wil ze ook maken, mijn handen kriebelen enorm.
Je bent slimmer als je denkt...
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 16:50
Wat een vrolijkerds. Mooi met die leuke frisse kleurtjes.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 17:01

tallulah dan doe je het toch gewoon,al maak je er maar eentje.

groetjes puck

Back to Top
Tallulah View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tallulah Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 17:52
Originally posted by Pelote Pelote wrote:

tallulah dan doe je het toch gewoon,al maak je er maar eentje.

groetjes puck

Ik weet niet hoe het moet
Of het nu gehaakt is, of gebreit.
Je bent slimmer als je denkt...
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 18:04
Je hebt helemaal gelijk Corry!!! Maar ik vind ook alles zo leuk  In mijn introductie schreef ik dat ik eens wil proberen een breipatroon om te zetten naar een haakpatroon. Een hele goede vriendin heeft dit nl gedaan met de tooth fairy van alan dart en die is zo goed gelukt. Ook is ze nu bezig met het omzetten van naaipatronen naar haak/breipatronen, dus ja dat wil ik ook nog een keertje proberen  Gelukkig zitten er maar 24 uur in een dag
Groetjes
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 18:07
Originally posted by Tallulah Tallulah wrote:

Originally posted by Pelote Pelote wrote:

tallulah dan doe je het toch gewoon,al maak je er maar eentje.groetjes puck
Ik weet niet hoe het moet
Of het nu gehaakt is, of gebreit.
Maar je weet dat als je het gaat proberen en je komt er niet uit, je hier op het forum alle hulp krijgt en het dan zeker gaat lukken  Kijk maar naar Nathalie, zij had ook nog nooit gehaakt maar met wat hulp heeft ze een super leuk beertje gemaakt
Groetjes
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.174 seconden.
Lang Yarns