de super soft |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Juli 2014 om 13:31 |
Kun je met de super soft van de zeeman ook een trui breien/haken?
Of is het 2x wassen en zou er dan niks meer van over zijn. Had een leuk patroon gezien. Eigenlijk 60% katoen en 40% linnen voor nodig. Maar wil het niet te duur maken. En dacht dan ga ik het gewoon met de super soft proberen. Zag daar namelijk een mooi kleurtje van liggen. Graag jullie mening ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik meen dat er laatst een tip was over Wibra garen, dat deels uit katoen deels uit acryl bestaat. Je zou een proeflapje kunnen breien en haken en dat gewoon telkens als je wast erbij in de machine gooien. Dan weet je na een maand ofzo wel hoe het zich houdt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat is idd een hele slimme tip Machteld.
Ga ik uitproberen. dank je |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |