Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

de trui is af

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2019 om 14:05
Heel erg mooi. Die mannen moeten wel heel erg blij zijn.
En nu nog een trui breien voor jezelf.
Tongue
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2019 om 01:03
Dankuwel.
Voor mezelf brei ik alleen maar wintertruien met een hoge rolkol, goed los. Zo een lichtere lentezomerherfsttrui vind ik moeilijk omdat ik me altijd smaller inschat dan ik ben en dan is dat echt waar niet schoon. Dan hou ik die voor mij en trek ze onder de oksels om te zien of ze breed genoeg is, en die is altijd breed genoeg. En dan moet ik de lengte bepalen en dat is ook altijd lang genoeg en dan zet ge ze in elkaar en is ze toch te smal en te kort naar mijn goesting. Voor de anderen brei ik meestal op zicht en op schatting. Misschien voor mezelf ook meer op schatting breien ipv voorhouden en trekken.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2019 om 12:49
Misschien voor de spiegel gaan zitten breien?
Dan heb je een idee hoe groot de trui moet worden, terwijl je bezig bent.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2019 om 17:24
je kunt de zomertrui ook op de wintertrui leggen zodat je op die manier de maat kunt bepalen 
of niet?

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2019 om 11:56
als ik ze erop zou leggen dan gaat het overoveroveroversized zijn, omdat het garen veel dunner is. Maar dat van die spiegel is misschien wel een idee, niet om ervoor te gaan zitten breien maar om te kijken ipv trekken en voelen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns