Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

de week van Meia

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 12:32
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Alweer een jaar geleden,het lijkt zo lang,maar het  is eigenlijk nog maar kort.

En natuurlijk mis je haar,zeker nu je het zo druk hebt.

Let een beetje op jezelf,en veel sterkte!

Ja, wat zal dit moeilijk voor jullie zijn, het was zo'n lieve vrouw!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 14:57

Soms als je een oudbericht terug leest kom je ineens haar reacties weer tegen. Inderdaad je blijft haar missen. Net als Puck trouwens.

Het feit dat Tineke en Renate inderdaad daarna ook al maar minder kwamen was een extra gemis. Maar fijn dat jij gebleven bent Marjolein. Je helpt ons Meia te blijven herinneren. Liefs voor jou.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 15:07
 ook van mij een knuf, ik denk nog veel aan Meia, kom zo nu en dan ook wat van haar tegen................
groetjes geesje
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 17:35
Renate is volop aan het revalideren dat staat op Hyves
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 21:19
Het gemis blijft altijd. Daarom wil ik je heel veel sterkte toewensen. Pas je ook een beetje op jezelf met al die extra werkzaamheden en de zorg voor je man
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 22:01
Ik wil graag zeggen en denk eigenlijk hetzelfde wat die andere hobbydoosjes ook al zeiden tegen jou.
Ik sluit me hierbij aan.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 09:28
Heel veel sterkte Marjolein, en een dikke knuf!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 14:09
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Het feit dat Tineke en Renate inderdaad daarna ook al maar minder kwamen was een extra gemis.

Dit bedoel ik ook niet negatief hoor. Sterker nog ik begrijp het helemaal. Ze waren zo close met elkaar. En ze hadden zo'n goede vriendschap opgebouwd juist door dit forum. Dan begrijp ik dat je gewoon even niet zoveel met die plek waar je elkaar hebt leren kennen te maken wilt hebben.

Ik wilde alleen even laten weten wat ik die twee meiden gewoon ook mis. Ze waren er altijd en nu ineens niet meer. En al zijn ze (op het moment) grotendeels uit het oog wat het forum betreft, ze zijn nog niet uit mijn hart.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 15:39
Dankjewel voor de lieve berichtjes....
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns