Deken / plaid |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Mei 2013 om 15:42 |
Ik heb een zak met pastelkleurtjes op zolder gevonden en ben hier een omslagdoek van aan het haken. Zo maar voor in de tuin, er staat steeds zo'n fris windje en zo kwam ik op het idee.
![]() Nu staan pastel kleurtjes me niet zo, dus dacht ik, dan maak ik van de rest een deken, lekker voor op de bank, met mijn omslagdoek. ![]() Heeft er iemand een leuk idee / patroon hiervoor ? Ik heb nog: 1 bol: grijs, oranje, geel en wit. 2 bollen: blauw en roze 4 bollen: groen Dus daar moet ik volgens mij toch wel een aardig eindje mee komen. Ik haak wel met dubbele draad, op haaknld 3,5. Ik hoop dat iemand iets leuks weet. De omslagdoek ben ik aan het maken met steeds groepjes van 3 stokjes, vind ik zo leuk om te doen. ![]() |
|
![]() |
|
*Mas* ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 334 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er is een hele tijd geleden een Call geweest met een prachtige sneeuwvlokken deken, misschien vind je die leuk om te maken?
|
|
Groetjes,
Marcha |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |