Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

deken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lianne M View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lianne M Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: deken
    Posted: 31 Maart 2014 om 16:24
Hallo,
Ik heb op atelier de handwerktuin een deken gezien die ik wel graag zou gaan maken.
Op de sita staat bovenaan gebreide deken als je daar op klikt dan zie je hem.
De vrouw van deze site had het garen gekregen en weet niet hoeveel wol het was.
Ik wil hem ook groter maken (2 blokken langer)maar heb geen idee hoeveel ik nodig zal hebben.
Ik wil hem gaan maken met stylecraft
Gr,Lianne
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2014 om 17:14
Als ze hem voor je wil wegen, dan heb je misschien een indicatie voor het aantal bollen, maar dan zou ik het nog heel ruim nemen. Het zijn zulke neutrale kleuren, daar kun je altijd nog wel iets anders mee maken. Kussens, een nekrol ofzo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2014 om 18:17
Wat een prachtige deken ga je maken Lianne! 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lianne M View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lianne M Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2014 om 19:02
Ja hij is prachtig.Maar eerst nog wat afmaken waar ik mee bezig ben en nog een project wat ik nog wil.
Deze deken wil ik met style craft maken in ieder geval.(schijnt mooi te zijn en is voordelig)
Ik heb haar nu ook gevraagd om de deken te wegen,dus even wachten.
Waar kun je het best dit garen kopen?
Ik zag gisteren een shop die alles in apparte dozen van 2 kg zou versturen.Ja dat schiet niet op met zoveel pakketkosten.

Gr,Lianne
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 09:14
bij echt studio, ik heb daar ook gekocht en het bevalt helemaal prima
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 09:41
Voor een gehaakte deken van 2m bij 1.40 geven ze 20 bollen aan .

Maar geven niet veel webshops bij een bepaald bedrag geen verzendkosten aan ???

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 09:49

2 kilo is onlogisch, het eerste tarief met dhl en postNL is 10 kilo. PostNL heeft daarnaast nog een 20 en 30 kilo tarief.

Door die blokken zul je kleurverschillen niet snel zien, dus je kunt er later makkelijk iets bij bestellen of ruim bestellen en
zoals Magtelt zegt er een paar kussens bij maken als je wol over hebt.
Back to Top
lianne M View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lianne M Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2014 om 17:22
jJa dat klopt ook,bij de meeste shops heb je idd bij een bepaald bedrag gratis verzenden.
Ik was aan het rondzoeken op internet en kwam een shop in UK tegen die dit niet deed,hij was wel erg goedkoop met de wol,maar het verzenden  is een vreemde zaak.
En ik heb geen creditcard,dat is dan ook wel geen probleem.Die kan ik bij de bank wel regelen.
Ik bestel de wol lekker in Nederland,wij Nederlanders moeten elkaar steunen toch?

Gr,Lianne
ps.
De vrouw van de deken gaat hem wegen en dat zal ik waarschijlijk morgen dan horen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2014 om 19:26
Creditcard heb ik ook niet, ik gebruik PayPal als ik over de grens iets koop
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns