Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenDesperate Housewife

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Desperate Housewife
    Posted: 13 Augustus 2008 om 11:44
In ons plaatselijke krantje De Stedendriehoek staat een boekentip, de schrijfster schrijft onder de naam Anne Alée, de titel is Waanzin. Het gaat over de bureaucratische problemen waar een Belgische tegen op loopt, als ze vanuit het Belchische Mechelen naar Apeldoorn verhuist. Liefhebsters van Desperate Housewives en Sex in the City zullen smullen, zo belooft de krant. Ik geef nog even haar weblog: www.anneinapeldoorn.blogspot.com, en je kunt ook kijken op www.datubooks.nl. Ik ga het zeker kopen, ik weet nog wat een cultuurschok het meer dan 35 jaar geleden was om hier als Amsterdamse te belanden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Houtdraakje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2008 om 12:50

Hoi Magteld,

volgens mij zou dat nu nog steeds een cultuurschok zijn hoor, voor zowel de verhuister als de inwoners. Zal ie al in de bieb liggen?? ik heb besloten eerst maar es een poosje te lenen, ipv steeds kopen....

Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 September 2008 om 14:50
Ik heb het boek al bijna uit, maar nog niets over Apeldoorn, terwijl het krantenartikel daar juist over ging. Het is wel heel grappig. Ze is op weg met de bus naar haar werk en heeft allerlei gedachten over haar leven en har werk en elk hoofdstuk beslaat een busritje tussen twee haltes.

wat rozengeur.
Back to Top
naaidoos View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2008 om 15:15
Ik heb het boek Waanzin ook gelezen. Heb genoten van de herkenbare dingen en de vlotte schrijfstijl.
Ja het gaat helaas niet over Apeldoorn, maar dat is een misverstand als je het artikel leest. Ik heb gehoord dat het volgend boek van Anne Allee een bundel is van haar weblog aangevuld met nooit eerder gepubliceerde verhalen. Hier zullen haar integratieperikelen ongetwijfeld wél aan bod komen. Ik hou je op de hoogte wanneer dat boekje verkrijgbaar is.

Lara
Back to Top
Anne Allée View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2008 om 15:33
Hallo iedereen,

Wat leuk dat jullie praten over mijn boek. Het klopt dat Waanzin niet gaat over mijn integratieperikelen, het is gewoon fictieve chicklit vol herkenbare situaties en veel humor. Mijn volgend boek gaat wel over emigreren en bevat een heleboel gekende en ongekende avonturen die me hier zijn overkomen. Dat is pas lachen! Het boek krijgt waarschijnlijk als titel Frivole Kapriolen en zal hopelijk verschijnen tegen 9 november. Op die datum geef ik met andere schrijvers een boekenpresentatie in buurthuis het vogelnest in Apeldoorn. De entree is gratis en ik kijk er altijd naar uit om fans te ontmoeten.

Hopelijk tot dan!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 September 2008 om 20:17
Ik heb het meteen genoteerd. Mijn man heeft je boek ook bijna in één ruk uitgelezen en heel hard zitten lachen. Ik geirriteerd, want ik had het voor mezelf gekocht en houd niet van wachten.

Kan ik dan je boek kopen bij die gelegenheid of moet ik naar Nawijn & Polak?

Ik zag dat je je had aangemeld als lid van dit forum. Houd je ook van handwerken? Overigens zit ik hier ook voor het kwekken, want dat is net zo gezellig als breien bij een ijselijk misdaaddrama.

wat rozengeur.
Back to Top
Anne Allée View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 17 September 2008 om 16:17
Hallo Magtelt,

Wat leuk dat je man zo genoten heeft! Dat was ook de bedoeling, een hilarisch boek schrijven en mensen enkele uren plezier laten beleven. Het doet veel deugd dat het ook gelukt is.

Tof dat je komt naar de boekenpresentatie op 9 november! Je kan daar inderdaad gewoon boeken kopen hoor, ik breng mijn voorraadje mee.

Wat handwerken betreft, mijn moeder doet dat veel. Ik heb vroeger wel wat tafellakens geborduurd en vooral veel tapijten geknoopt. Nu brei of haak ik nog wel eens een sjaal. Doe ik het liefst als mijn man voetbal zit te kijken!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 September 2008 om 19:46
Ik kan niet beneden breien of haken als Ton voetbal kijkt, want hij kan het ineens op een krijsen zetten, dat ik opspring van schrik en dan vliegen de steken van mijn pen. Dus ik zit meestal boven in mijn hobbykamertje met een video-opname van de Dr. Philshow te handwerken, heel zoet en ik leer er altijd wat bij. Maar als we samen CSI, Poirot of NCIS kijken, houdt hij zich koest en dan durf ik wel beneden te handwerken. Dat is beter dan snoepen, vooral als er ingewanden uithangen.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 November 2008 om 11:54
Het tweede boek van Anne Allee is nu ook uit. Het heet "Frivole capriolen! Help ik woon in Nederland." Het is net zo geestig als het eerste boek en nog leuk geïllustreerd bovendien. Ik vind het enorm leuke vrouwenboeken, maar Ton heeft ook dit exemplaar ingepikt en op zijn leesstapel gelegd. Kijk maar op www.datubooks.nl voor meer informatie. Hoewel de schrijfster twee keer zo jong en drie keer zo slank is, voel ik echte verwantschap bij het lezen van haar boeken.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns