|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Karien ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 April 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 6 |
![]() Posted: 16 April 2009 om 11:08 |
Kan iemand me helpen aan een patroon + foto van een gehaakte deurgordijn Dank bij voorbaat
Karien |
|
Van Oost Karien
|
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Hallo Karien, even een paar vragen : 1, wat is je e-mailadres want in je profiel staat nu PRIVÉ. 2: wat voor motief zoek je en 3:hoe groot moet het gordijn worden ? Misschien heb je iets aan onderstaande link http://www.crochetpatterncentral.com/directory/filet_crochet .php Groetjes Mistig |
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Karien ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 April 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 6 |
![]() |
Hallo Mistig ,mijn e-mailadres is karienvanoost@skynet.be.de grootte van een deur.Motief speelt geen rol.Bedankt alvast.
|
|
Van Oost Karien
|
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Hoi Karien, ik heb m'n patronen nagekeken maar er is er niet een die groot genoeg is voor een deur. Ik zal je een patroon sturen met narcissen, misschien kun je die gebruiken om hem zelf verder uit te breiden. Misschien zou je eens op Duitse sites kunnen zoeken want in Duitsland doen ze veel meer aan Filet haakwerk dan wij. Groetjes Mistig
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Dag Mistig, hartelijk dank voor het patroon. Leuk idee. groetjes Karien |
|
Van Oost Karien
|
|
![]() |
|
![]() |
Karien, ik heb nog wat voor je gevonden. De patronen zijn onderweg. Groetjes Mistig
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Duizendmaal dank Mistig
|
|
Van Oost Karien
|
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Ik heb ook nog wat liggen, ik weet alleen niet zo van buiten hoe groot. Moet even mijn filethaakboeken nakijken. Morgen hoor je meer.
|
|
![]() |
|
RIKA ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 927 |
![]() |
EERLIJK GEZEGT. WIL IK OOK GRAAG EEN DEURGORDIJN MAKEN . HEB NOOIT GEZIEN GEHAAKTE DEURGORDIJN . HOE ZIE ERUIT ? MAG IK OOK PATROON ?
|
|
GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA |
|
![]() |
|
![]() |
Hallo Rika, het is filet haakwerk. Je haakt het als een soort vitrage. Ik heb geen exacte afmeting voor een deurgordijn maar het is niet moeilijk om er wat extra steken bij te haken. Ik wil je wel een patroon mailen als je me jouw e-mailadres even stuurt, dat staat niet in je profiel. Als je belangstelling hebt voor meer patronen dan hoor ik het graag van je. Groetjes Mistig
|
|
|
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Ik heb het even nagezien. En het enige dat ik heb zijn van die korte half gordijnen. Eentje die wat groter is voor iets meer dan een halve deur. Geen motief in gehaakt maar boven de ganse breedte van het venster dan in het midden een smallere boord en dan terug naar de ganse breedte beneden. Als je hierin geïnteresseerd ben dan hoor ik het wel. |
|
![]() |
|
mineke.j ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 855 |
![]() |
Ik baal al jaren van en deur met te veel inkijk. En een echt gordijn wil ik niet want dan wordt het zo donker en dat zwabbert zo. Misschien is zo'n gehaakt gordijn wel een goed idee.
Wil iemand mij wat doorsturen? Dan kan ik eens kijken of dat wat is. |
|
![]() |
|
![]() |
Dag allemaal,mijn idee is onstaan op de griekse eilanden ,daar zie je veel van die gordijnen Houd ook de insekten op een afstand
![]() groetjes en veel handwerkgenot Karien |
|
Van Oost Karien
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |