Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Deze maand andere activiteiten dan normaal.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Deze maand andere activiteiten dan normaal.
    Posted: 22 Augustus 2023 om 10:15

Eind deze maand moet het huis waar broer-zaliger woonde, leeg zijn (de rommel blijft gewoon liggen) want vanaf  01 09 2023 wordt de huishuur nietmeer verlengd en in de loop van die maand gaan de slopers beginnen.

Dus nu al vanaf 04 08 2023 zijn we (de twee persoonlijke assisstenten van broer en ik) bezig met uitzoeken wat naar wie gaat. Het gelijkvloers is al zo goed als leeg, nu de kelder nog zien wat daar nog mee moet en net zoals op het gelijkvloers, blijft daar de rommel ook liggen. ALLES wordt toch afgebroken en gaat op containers.

ONNODIG te zeggen dat mijn apartemet nu helemaal overhoop ligt, maar ja, rome en parijs zijn ook niet op één dag gebouwd eh? DUS… de maand september die heb ik al gepland (geplend volgens de nederlanders) om eens NIKS  te doen, (als ik het tenminste kan volhouden) en dan weer sorteren en wegbergen, misschien nog een paar kasten bij gaan kopen, ik weet het nog niet.

Het enige handwerk wat ik nu tussendoor nog doe is… breien. Het naaimachine dat is weer terug naar de winkel waar ik het gekocht heb, het twee-jaarlijkse nazicht. Dus, voorlopig geen naaiwerk voor de boeg. 

Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2023 om 21:56
kleine update,
het huis is zo goed als mogelijk, leeg. het deel wat ik nog wilde behouden voor mezelf staat nu bij mij, ik ben sinds twee weken bezig met het maken van schabben (die moesten er sowieso komen) en ook met alles te herinrichten, her-oriënteren in mijn apartementje. ook heb ik nu meer tijd om rustig uit te zoeken wat ik zelf nog wil behouden en wat naar de kringloopwinkel gaat. ook wat nadien nog weg kan, zodat die spulletjes nog gerecicleerd kunnen worden. 

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns