Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Deze week met de trein naar Utrecht?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Deze week met de trein naar Utrecht?
    Posted: 10 Januari 2016 om 22:47
Wie niet waagt, die niet wint.

Ik moet deze week twee keer met de trein naar Utrecht, op woensdag en op vrijdag.
Nu weet ik dat als ik nog zes mensen weet die met de trein naar Utrecht willen, we allemaal een treinkaartje voor 7 Euro kunnen krijgen (Groepsretour) en dat met dit kaartje iedereen vanaf zijn of haar eigen woonplaats een retourtje Utrecht heeft (voor 7 Euro dus).

Zijn er hier op dit forum nog mensen die deze week die plannen hebben?
Eén addertje: De heenreis mag pas vanaf 9 uur beginnen, terug geen beperkingen.

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 16:36
Nee Amsterdam met de tuut, het is trouwens wel stil op de doos na deze oproep - in U zitten toch ook wel wolwinkels . . .
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 16:44
Geloof het of niet, met dank aan jou heb ik hier al meer reacties gehad op dit bericht als op een ander (wel reisgerelateerd) forum :)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 16:55
Ja het stond al 18uur, dus ik dacht ik hoef/wil er niet heen, maar dan staat het weer bovenaan - nou mooi toch Thumbs Up want die groepsretours
zijn best handig en erg voordelig.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 17:00
Klopt. Toen ik er voor het eerst van hoorde dacht ik nog dat iedereen uit dezelfde plaats zou moeten komen, maar dat blijkt dus helemaal het geval niet te zijn.
Met in totaal 10 man heeft men een kaartje voor 7 euro. Met iets minder personen wordt het wel heel ietsje duurder, maar allicht stukken voordeliger dan een normaal retourtje (wat is de trein stervensduur aan het worden zeg).
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 17:03
Inderdaad, maar Blokker heeft weer voordelige kaartjes.
Heb er zaterdag ook maar gauw een gehaald om naar de handwerkbeurs in Zwolle te gaan.
Groetjes, Jannie
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 17:25
Het nadeel van de Blokker kaartje is dat je 's avonds gebonden bent aan voor of na de spits. Na de spits sta je in het donker op zo'station. Ze zijn nl maar tot begin maart. Ik zou graag met zo'n groepsretour zijn meegegaan C4th, maar deze week komt heel slecht uit voor mij. Jammer.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 20:42
Geen probleem hoor, ik probeer het ook maar gewoon.

En inderdaad... 's morgens buiten de spits rijden vind ik geen probleem, maar 's middags tot 18.30 wachten voor ik kan reizen is wel een beetje laat.

In geval van nood heb ik al een alternatief gevonden via de spoordeelwinkel.
Actie: Kaartje naar je favoriete stad, inclusief broodje kaas en blikje frisdrank bij bakker Bart, kosten 19 Euro, altijd minder als 2x € 16,70 die ik anders zou moeten betalen!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 21:09
Wij gingen zo naar Gouda met vertraging, dus bijna voor nix - raar maar waar
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 22:57
Grinnik, dat ken ik.
Ooit met zo'n AH-kaartje van 15 euro naar Scheveningen.
Terug de keuze uit direct met de trein mee en in Deventer 45 minuten wachten...
Deventer station is redelijk saai, (destijds) geen winkeltjes meer open na 19.30 uur, dus besloten in Den Haag te wachten... Je raadt het al: de volgende trein had een dusdanige vertraging dat we alsnog in Deventer de drie kwartier mochten uitzitten.
De helft van het geld weer terug gekregen, dus voor 7,5 Euro vanuit Twente naar Den Haag... Heel veel goedkoper lukt niet.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns