Deze week met de trein naar Utrecht? |
Reageer
|
| Autheur | |
C4th
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Deze week met de trein naar Utrecht?Posted: 10 Januari 2016 om 22:47 |
|
Wie niet waagt, die niet wint.
Ik moet deze week twee keer met de trein naar Utrecht, op woensdag en op vrijdag. Nu weet ik dat als ik nog zes mensen weet die met de trein naar Utrecht willen, we allemaal een treinkaartje voor 7 Euro kunnen krijgen (Groepsretour) en dat met dit kaartje iedereen vanaf zijn of haar eigen woonplaats een retourtje Utrecht heeft (voor 7 Euro dus). Zijn er hier op dit forum nog mensen die deze week die plannen hebben? Eén addertje: De heenreis mag pas vanaf 9 uur beginnen, terug geen beperkingen. |
|
![]() |
|
lw1463
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Januari 2016 om 16:36 |
|
Nee Amsterdam met de tuut, het is trouwens wel stil op de doos na deze oproep - in U zitten toch ook wel wolwinkels . . .
|
|
![]() |
|
C4th
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Januari 2016 om 16:44 |
|
Geloof het of niet, met dank aan jou heb ik hier al meer reacties gehad op dit bericht als op een ander (wel reisgerelateerd) forum :)
|
|
![]() |
|
lw1463
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Januari 2016 om 16:55 |
|
Ja het stond al 18uur, dus ik dacht ik hoef/wil er niet heen, maar dan staat het weer bovenaan - nou mooi toch
want die groepsretours
zijn best handig en erg voordelig.
|
|
![]() |
|
C4th
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Januari 2016 om 17:00 |
|
Klopt. Toen ik er voor het eerst van hoorde dacht ik nog dat iedereen uit dezelfde plaats zou moeten komen, maar dat blijkt dus helemaal het geval niet te zijn.
Met in totaal 10 man heeft men een kaartje voor 7 euro. Met iets minder personen wordt het wel heel ietsje duurder, maar allicht stukken voordeliger dan een normaal retourtje (wat is de trein stervensduur aan het worden zeg). |
|
![]() |
|
JannieV
Duizendpoot
Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Januari 2016 om 17:03 |
|
Inderdaad, maar Blokker heeft weer voordelige kaartjes.
Heb er zaterdag ook maar gauw een gehaald om naar de handwerkbeurs in Zwolle te gaan. Groetjes, Jannie
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Januari 2016 om 17:25 |
|
Het nadeel van de Blokker kaartje is dat je 's avonds gebonden bent aan voor of na de spits. Na de spits sta je in het donker op zo'station. Ze zijn nl maar tot begin maart. Ik zou graag met zo'n groepsretour zijn meegegaan C4th, maar deze week komt heel slecht uit voor mij. Jammer.
|
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
C4th
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Januari 2016 om 20:42 |
|
Geen probleem hoor, ik probeer het ook maar gewoon.
En inderdaad... 's morgens buiten de spits rijden vind ik geen probleem, maar 's middags tot 18.30 wachten voor ik kan reizen is wel een beetje laat. In geval van nood heb ik al een alternatief gevonden via de spoordeelwinkel. Actie: Kaartje naar je favoriete stad, inclusief broodje kaas en blikje frisdrank bij bakker Bart, kosten 19 Euro, altijd minder als 2x € 16,70 die ik anders zou moeten betalen! |
|
![]() |
|
lw1463
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Januari 2016 om 21:09 |
|
Wij gingen zo naar Gouda met vertraging, dus bijna voor nix - raar maar waar
|
|
![]() |
|
C4th
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Januari 2016 om 22:57 |
|
Grinnik, dat ken ik.
Ooit met zo'n AH-kaartje van 15 euro naar Scheveningen. Terug de keuze uit direct met de trein mee en in Deventer 45 minuten wachten... Deventer station is redelijk saai, (destijds) geen winkeltjes meer open na 19.30 uur, dus besloten in Den Haag te wachten... Je raadt het al: de volgende trein had een dusdanige vertraging dat we alsnog in Deventer de drie kwartier mochten uitzitten. De helft van het geld weer terug gekregen, dus voor 7,5 Euro vanuit Twente naar Den Haag... Heel veel goedkoper lukt niet. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |