Diamond painting vogels is af |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |||
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
|
|||
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Die is gaaf geworden...
Wel benieuwd naar hoe lang je er over gedaan hebt... Wat een schitterend resultaat... |
|||
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Goed.. overstag. Heb via AliExpress een paar van die dingen besteld (onder het motto: ik moet er toch waarschijnlijk invoerrechten over betalen, dan kan ik er beter wat meer bestellen dan 1 en dan ontdekken dat ik het zo leuk vind dat ik er nog wat wil hebben). (en mocht ik het niet leuk vinden dan probeer ik die overigen wel via marktplaats te slijten).
Zal ze binnen nu en 31 dagen ontvangen. Heel benieuwd naar. |
|||
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Dan kun je het beter bij het breien houden, voor je helemaal niets meer kunt doen. |
|||
JMB
Post Options
Thanks(0)
|
||
Geen idee, ik doe steeds een klein stukje maar het gaat best snel. Hou echter niet bij hoe lang ik ermee bezig ben. |
|||
JMB
Post Options
Thanks(0)
|
||
Leuk, ben benieuwd. Maar eh, als ze onder de 22 euro waren dan had je ze beter 1 voor 1 kunnen bestellen. Het is toch gratis verzenden. Pas als je voor meer dan 22 euro koopt krijg je extra kosten. |
|||
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
||
Nee, ze komen uit China.. invoerrechten voor de douane.
|
|||
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
|
|||
petraco
Post Options
Thanks(0)
|
||
|
|||
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
||
Oke, bedankt voor de informatie. Ik wacht wel af. Ik heb ooit een mooi, goedkoop shirt in Amerika gekocht. Kwamen er nog 30 euro aan invoerrechten bij... dag mooi goedkoop T-shirt... Met dat in mijn achterhoofd heb ik dus maar iets meer paintings besteld. |
|||
JMB
Post Options
Thanks(0)
|
||
Gewoon opletten, als je onder de 22 euro blijft, dan komen er geen invoerrechten overheen. lees hier maar een https://allesaliex.nl/aliexpress-invoerrechten/ |
|||
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
||
Oh chips... Wist ik niet. Dank voor de informatie... volgende keer pak ik het ietsje anders aan.
|
|||
lottesnel
Newbie Lid sinds: 04 December 2020 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ik bestelde mijn eerste paar paintings altijd bij aliexpress maar miste vaak wat steentjes waardoor ik deze nog weer apart in Nederland moest kopen. Bij Strass steentjes ben ik altijd goed geholpen als ik problemen had met mijn aliexpress paintings. Na een paar keer toch ook maar de keuze gemaakt om daar altijd mijn paintings te kopen (;
Ik zie dat dit topic al een tijd stil is maar zou hier graag weer wat leven in willen schieten. |
|||
Loes
Hobbywonder Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
mooi
|
|||
groetjes Loes
|
|||
Gwn_Zomaar
Newbie Lid sinds: 02 April 2021 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ik heb via Ali al een aantal keer mijn hoofd gestoten, slechte prints, missende steentjes die niet nagezonden worden enz enz.
Nu bestel ik al een tijdje via JobaStores, deze hebben tenminste alles op voorraad waardoor je de volgende dag al kunt beginnen met je painting Ook de kwaliteit heeft me nog nooit teleur gesteld, zeer duidelijke print, echt een genot om mee te werken Op dit moment ben ik bezig met deze: https://www.jobastores.nl/Diamond-Painting-Bloemen-Hart-40x40-(FULL) |
|||
Linda_NL
Newbie Lid sinds: 29 April 2021 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Waoo! Wat leuk! Ik werk aan een ontwerp op maat, ik heb een foto van mijn hond ingediend op https://pixelsensteken.nl/ en heb een diamant schilderij gekregen van mijn kleine partner. Ik hield van hem! Zodra ik het af heb, zal ik het met je delen.
|
|||
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |