dierencupcakes van Marieke Dissel |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Augustus 2013 om 21:46 |
Een vraagje hebben jullie misschien ervaring met deze leuke dieren cupcakes?
Ze worden bij mij enorm groot ![]() Ligt misschien aan mij maar vind ze iets te groot eigenlijk! Je moet ze haken met haaknaald 3 en nu haak ik erg strak dus het konijn heb ik met 3,5 gehaakt en het varkentje wel met 3 maar ze passen niet eens in een cupcakevormpje ![]() Ach ja ze zijn wel heel erg snoepig vind ik! Doe er wel een foto bij kunnen jullie zien hoe enorm ze zijn ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Misschien dunner garen en haaknaald gebruiken
|
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Gaan we ook nog eens proberen! Is wel een idee!!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
En bij amigurumi's is het goed om strak te haken, daar je dan minder snel de vulling ziet. Ik haak ook vrij strak, zou voor een kledingsstuk ook een haak- of breinld 0,5 groter pakken. Voor dit soort figuurtjes niet ! Als ze wat vaster zijn, dan komt dat het beestje ook ten goede (zakt het niet in, komt de vulling er niet door, ...)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |