Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dierenplaatjes Appie

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 14:29
Dank jullie wel allemaal
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2011 om 11:47

Even naar boven halen dit Topic.

Corrie,heb je de plaatjes ontvangen?

Willen hobbydoosjes die nog plaatjes willen mij een mailtje of pm sturen met de nummers die ze nog niet hebben.Misschien heb ik die wel en kan ik ze opsturen. Ik heb namelijk heel veel plaatjes gekregen bij onze A.H. omdat het parkeerterrein voor de helft opengegraven is en ze dus als lokkertje dubbele plaatjes geven in het weekend. Ik hoor het wel.

groetjes Frea.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2011 om 14:41
Oh dat ga ik bij onze AH vertellen, ons winkelcentrum is al een jaar lang één en al bouwput, er wordt van alles gesloopt en weer opgebouwd. We krijgen een Hema en Xenos, een Lidl en mogelijk een Wibra, dus ik mopper niet al te hard, maar het is wel een gedoe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2011 om 14:49
Ik heb nog niets ontvangen
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2011 om 15:05

Corrie,hoe kan dat nou. Ik heb ze dinsdagmiddag afgegeven op het postkantoor bij ons.

Dat mag toch niet zolang duren?.Dat zou ook zonde zijn,het waren 3 dikke stapeltjes.Kunnen we daar iets aan doen?

groetjes Frea

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2011 om 15:16
Zou niet weten wat, misschien naar het postkantoor gaan ?????
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2011 om 15:19

Ik ga het maandag vragen.Zou het wel heel vervelend vinden als ze niet aankwamen.Ook zonde van de postzegels.

groetjes Frea.

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2011 om 10:32
Ben ik helemaal met je eens
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2011 om 15:51
Corrie, heb je mijn envelop met kaartjes al ontvangen?
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 05:21

Ja bedankt nog, ik was 4 daagjes weg en vrijdag toen ik terug kwam lagen ze op de mat.

Ik kwam ziek terug vandaar dat ik nog niets had laten horen sorry

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 12:28

ik heb dubbel nr--8-25-28-42-54-136-142-194-184- Kom er zelf nog ruim 100 te kort maar er is een ruilbeurs bij appie op 13 juli

Magteld bedankt voor je plaatjes van Frea nog niets heel raar

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2011 om 11:49
Corrie, er gaat vandaag een envelop op de post met 2 pakjes plaatjes. (ik doe niet zoveel boodschappen bij Appie)
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2011 om 12:10

Corrie,ik heb het nagevraagd bij het postkantoor. Je had ze inderdaad woensdag moeten ontvangen.Ze vond het ook heel raar maar het is postzegelpost en dat is niet te achterhalen. Dan moet je het als pakketpost verzenden en dat kost 6,75 euro. Het kan nog komen zeiden ze op het postkantoor maar daar geloof ik niet meer in.

Ik heb nog heel veel plaatjes,ik denk dat we moeten wachten tot het afgelopen is,ik dacht 17 juli,en dan kunnen we kijken welke nummers je nog niet hebt en hoe ik die dan op ga sturen.

groetjes Frea.

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2011 om 18:15
van Sanne heb ik ze binnen verder nog niets ................jammer
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
alibreevaart View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer alibreevaart Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2011 om 19:46
WIE HELPT MIJ AAN NUMMER 61
DAT IS HET LAATSTE PLAATJE WAT IK NOG MOET DAN IS HET ALBUM VOL
WIE WIL MIJ HELPEN

???????????????
Allemaal een fijne dag gewenst
groetjes Ali
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2011 om 20:57

ALI,heb je nummer 61 al??? Stuur mij anders een pm.met je adres.

CORRIE,ik heb weer een envelop met plaatjes op de post gedaan.Ik hoop dat ze nu wel aankomen. De ontbrekende nummers kun je misschien bij de andere hobbydoosjes vragen.

groetjes Frea.

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 07:24
vast bedankt en groetjes Corrie
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
alibreevaart View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer alibreevaart Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 10:41
Het album is vol allemaal bedankt voor het meekijken
groetjes ali
Allemaal een fijne dag gewenst
groetjes Ali
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 17:12

Frea hardstikke bedankt voor de plaatjes ik moet de nummers 3-71-112-119-137-152-172-177-180 nog

Ik moest vanmiddag nog naar appie voor geleisuiker en had voor 29 euro ik dacht de laatste dag die doen niet moeilijk nou wel dus 2 pakjes met pijn en moeite want madam had er nog zo weinig jaja

Aan het eind stonden 2 manden met plaatjes ( had mijn lijstje niet bij me ) wist dat er nog 100 nodig had dus ik heb op de bolle fooi gezocht en mee genomen kleddernat geregend maar dat was het wel waard .

Thuis een lekkere bak thee gemaakt en de badkamer in gespurt.

Plaatjes uitgezocht whahahahahha ik ben blij nu

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 17:55

Fijn dat je deze wel hebt gehad. De rest komt ook wel. Bij ons al meer dan 10 dagen geen plaatjes meer gehad,ze waren op.

groetjes Frea.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns