Dinosaurus |
Reageer |
Autheur | |
noekiexxx
Newbie Lid sinds: 16 Januari 2014 Status: Offline Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 Januari 2014 om 11:31 |
Voor mijn zoontje ben ik op zoek naar een patroon van een dinosaurus. Wie kan mij daaraan helpen?
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
lees even het topic voorstellen, het wordt misschien als kattig gezien, maar het staat wel zo vriendelijk als er ergens om gevraagd wordt, want wat wil je gehaakt, gebreid of wil je een dino cake gaan bakken, dit is misschien niet zo vriendelijk maar op het moment komt de ene na de andere newbie binnen vallen met ik zoek....... wie heeft dat, wij moeten ook zoeken op google enz enz, dus lees je even in op het forum en je zal zien dat deze vraag al een keer gesteld is en daar ook volgens mij linken bij staan die je zo kan aanklikken, laat dit antwoord je niet afschrikken want dat is niet de bedoeling maar je even voorstellen is wel zo aangenaam voor ons
|
|
Auk
Duizendpoot Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je hebt helemaal gelijk Rosaa. Ik heb diezelfde vraag een paar dagen geleden op het forum gezet. Deze staat dus nog heel recent op het forum. Zo blijf je aan de gang. Even zoeken in de zoekfunctie dus...Noekiexxx
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
of kijken in de topic 'gezocht' :-)
daar kom je zeker het trefwoord 'dinosaurus tegen :-) |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er bestaat een breiboekje me draken of dino's, ik heb het bij de Voordeelboekwinkel en bij Euroland zien liggen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lucske
Hobbyguru Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
Post Options
Thanks(0)
|
of effe via google, kom je zowaar ook iets tegen.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |