|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
![]() Posted: 20 Mei 2009 om 14:39 |
Omdat ik twijfel of het wel mag haal ik ze voor alle zekerheid maar weg. |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Ah, je hebt de goede rubriek al gevonden zie ik :wink:
Weet je wel zeker dat je ze mag publiceren ? Of althans, via de Hobbydoos ? |
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
![]() |
Het zijn patronen van mij zelf daarom staan zo ook op mijn eigen site. Denk je dat het niet mag? |
|
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Met 'van jezelf' bedoel ik of je ze zelf hebt ontworpen / geschreven. Dan mag het.
Als het patronen zijn uit tijdschriften of boeken die je zelf hebt....sorry, nee., dan mag het helaas niet. Zie ook, onder andere DIT topic.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Oke gesnopen, maar ik vind het af en toe wel verwarrend. Maar ik heb de patronen er al afgehaald want ik wil hier helemaal geen last door krijgen. Ik had er geen andere bedoeling mee dan ze gewoon aanbieden aan de liefhebber. Bedankt. Groetjes van Claire |
|
|
![]() |
|
![]() |
Is ook verwarrend; ; eigenlijk is het ook nooit kwaadwil maar altijd uit een goed hart. En zo te zien komt dit uit tijdschriften die hier ook niet in elke boekhandel liggen, maar als je ze op deze wijze publiceert, kan de Hobbydoos er problemen mee krijgen.
Wat je misschien beter kan doen (is ook op het randje hoor, maarja) is een paar plaatjes als voorbeeldje neerzetten en vragen wie er per mail een wil ontvangen, maar daar is het complete bestand inderdaad te groot voor, en ik weet niet of je het nog verder kunt comprimeren zonder kwaliteitsverlies. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Nou ik laat het maar zoals het nu is, want ik wil niet dat hobbydoos of wie dan ook hierdoor last krijgt. Groetjes van |
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |