Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

disney patronen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mariskaaa View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mariskaaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: disney patronen
    Posted: 08 Mei 2014 om 14:44
Voor mijn kleine nichtje zoek ik Disney patronen.
ze is helemaal weg van alles van Disney.
ik zoek patronen van bijv: Bambi, Pinokkio, Mickey en Minnie mouse, Frozen, enz..

Als iemand een patroon heeft, hou ik me zeker aanbevolen!

Alvast bedankt
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2014 om 16:42
Ze zijn er, en ook wel op het forum maar het lijkt me het beste dat je zelf even zoekt. Het gewone zoeken kijkt maximaal een half jaar
terug. Dus het kan nuttig zijn om geadvanceerd zoeken te gebruiken, dan kun je de grens zelf aangeven.
Alleen patronen zonder copyright kunnen gedeeld worden. Daar is af en toe nogal wat ophef over, het is nou eenmaal zo. Dit forum is
al eens in zwaar weer gekomen omdat koop patronen/patronen met copyright hier vrijelijk rondgedeeld werden.
Dus zoek even en dan vind je vast wel iets. Ik zag dat je een haakster bent, als je iets zoekt is dat handig om te melden.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns