Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dit maakt me triest !

 Reageer Reageer Pagina  123 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dit maakt me triest !
    Posted: 08 Oktober 2012 om 20:11
Als je iets gratis aangeboden krijgt moet je altijd dankbaar zijn maar dit is toch heel bizar.
In juli kreeg ik hier een gratis boek aangeboden na het betalen van de verzendingskosten.
Het bedrag wist ze me al enkele dagen later te vertellen : 4 euro en die heb ik onmiddellijk betaald.
Ondertussen zijn we 3 maanden later en heb ik nog steeds niks ontvangen.
Verloren zending ? Dat kan, maar op mijn 2 berichtjes werd ontwijkend gereageerd (voelde me niet goed, ach vergeten, ....) en op het 3de heb ik zelfs geen antwoord gekregen.
Het meest bizarre van heel dit verhaal is dat de PM's die hieromtrent in mijn inbox en outbox stonden ondertussen gewist zijn.

Conclusie : 4 euro en het vertrouwen in die dame verloren Confused
Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 20:16
Gadver wat een enge mensen heb je toch voor een paar euro
Ik ben bang dat je het niet meer krijgt
Gr jenny
Groetjes jenny
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 20:25
Thumbs Down Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!

Zie trouwens nu net jouw onderschrift, ik denk dat die mevrouw die niet heeft gelezen ... Confused

Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 20:32
voor 4 euro iemand oplichten........... te triest voor woorden.
melding maken bij de forumeigenaar zodat deze pers. gedelete kan worden???
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 20:35
wel  jammer zeg...
En komt die dame nog op het forum?


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 20:36
Wat oneerlijk gedrag zeg voor die paar euro's. Stuur dat boek nou gewoon op en anders die 4 euro terug storten. Kan met voorstellen dat je dit soort dingen gaat wantrouwen. Jammer dat dit soort dames hier rond zweven. En zij heeft blijkbaar geen spiegel in huis hangen......
Wat spijtig voor je Katelijne...

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 20:47
tjonge Katelijne wat jammer!
Weet al welk boek je bedoelt!
Dacht er pas ook nog aan. Was wel benieuwd of je het al binnen had.
Je bent er toen bijingeschoten om je te mailen of je het al had!
Je was toen net eerder met mailen!
 
Bah wat balen voor je vind het echt jammer!!
Kan begrijpen dat je nu echt geen lekker gevoel erbij hebt!
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 20:50
ik denk dat het verstandig is als je in dit geval de naam gewoon openbaar maakt, heeft iedereen profijt van en kan er ook niemand meer een buil vallen. Dit soort zaken moet gestopt worden.
lydia wijsbroek
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2012
Locatie: Geldrop
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 20:56
Dit is echt te triest voor woorden,voor 4 euro
Groetjes Helma
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 21:03
ik ben het met lydia eens, ik hou niet van modder gooien, maar deze dame moet zich heel erg schamen, het is schandalig en het maakt niet uit of het om €4,- of €400,- gaat, het gaat over vertrouwen, en als ze het bij jou doet zal ze het zeker ook bij andere doen en we moeten allemaal vechten om centjes te verdienen en dat doe je niet op deze manier, dus gooi gewoon haar naam op het forum zodat wij er ook niet in gaan trappen, wat verbeeld zo'n mens zich eigen wel om zo met mensen om te gaan, ik word hier zo boos om, en om wat voor boek ging het????? misschien dat iemand anders het voor je heeft, misschien ik wel, je weet nooit
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 21:06
ik wil het niet goedpraten hé, maar je weet nooit wat de reden erachter is. Er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal.

Je kan inderdaad haar naam hier vermelden, misschien dat er dan nog wel een reactie komt van haar kant?




http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 21:07
Originally posted by ElleBelle ElleBelle wrote:

ik wil het niet goedpraten hé, maar je weet nooit wat de reden erachter is. Er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal.

daar heb je dan ook weer gelijk in ellebelle!
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 21:11
Vreselijk dit soort mensen! Om welk boek gaat het Katelijne? Misschien heb ik het wel voor je!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 21:15
nou ik zie het niet zo, stort dan die verdraaide €4,- terug, maar zelfs de pm's zijn verwijderd, sory hoor maar ik zie maar 1 verhaal, het heeft ook met fatsoen te maken, als het mij gebeurde had ik per direct die €4,- terug gestort en met een excuus erbij, we kunnen altijd wel denken aan een 2e verhaal en denken ja je weet niet wat er aan de hand is, maar dit heeft enkel met fatsoen en vertrouwen te maken, stuur dan een berichtje hoe het in elkaar steekt dan weet katelijne ook waar ze aan toe is, nee sorry ik zie hier een verkeerd verhaal
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 21:32
Je zou ook nog even kunnen wachten met de naam te openbaren misschien komt diegene zelf nog wel met haar verhaal!
 
Het is wel heel erg jammer maar ben het wel een beetje met Ellebelle eens misschien is er echt wel iets tussen gekomen!
 
Ben het er ook zeker wel mee eens dat er een goede verklaring voor moet zijn anders is het gewoon niet eerlijk naar Katelijne toe!
 
Hoop dat het snel door diegene met Katelijne word opgehelderd, is wel zo eerlijk naar haar toe!
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2012
Locatie: Geldrop
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 21:33
Als je de naam vertelt kun je ons allemaal behoeden voor zo`n oplichting praktijken en misschien stort ze de 4 euro retourTongue
Groetjes Helma
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 21:53
Tuurlijk zijn er altijd 2 verhaalkanten,  maar het feit dat alle berichten verwijderd zijn, vind ik voor zich spreken.
groetjes margriet
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 22:08
Maar kan iemand anders jouw berichten dan wissen? Het is toch jouw inbox of snap ik dat niet goed? 
Het berichtje over het boek is nog wel gewoon terug te vinden. Ik heb (soms helaas) een goed 
geheugen ... 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 22:26
Wat vervelend, zo word je toch wantrouwend. Niet leuk
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
nathalie1985 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 28 April 2012
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nathalie1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 22:28
Ik ken het! Alleen dat niet via een forum maar via marktplaats.
In goed vertrouwen kocht ik een boekje van € 10 incl verzenden. Helaas!
Net te laat (na betaling) info gezocht op google. Oplichter!
Ik heb aangifte gedaan bij mijnpolitie.nl en op deze site staat het ook bekend: http://www.opgeletopinternet.nl/
Bericht gehad dat ze het verder onderzoeken omdat er zoveel aangifte's waren.
Nog niks gehoord maar kon ff duren
 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns