Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dit maakt me triest !

Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 19:34
Tis wel een mooi boek,kan me voorstellen dat je dat graag wil hebben
groetjes margriet
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 20:13
Dank u wel allemaal ! Dit vind ik nu zo lief dat jullie mij allemaal willen helpen Clap
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 20:15
daar zijn we toch voor om mekaar te hellupen nietwaar
lydia wijsbroek
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 20:26
Ik ben nog niet zo wegwijs! Weet niet waar ik zoeken moet om welk boek of het gaat?
Wil Katelijne graag helpen. Heb dit in het begin van het forum al aangegeven. Als iemand even dit boek wil vermelden? Dan kijk ik even.
Heb zoveel!
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 20:43
Op vraag van diverse dames : het is een disney breiboek. Er zouden kindertruien instaan met inbreimotief. Alvast bedankt allemaal Clap
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:00
Oooh!! Laat ik die nou pas verkocht hebben op Marktplaats! sh*t zeg,
wat jammer! Had je graag geholpen. Je had hem zó van me kunnen krijgen! Ga eens even spitten in mijn voorraad voor je.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:16
http://www.tweedehands.nl/verzamelen/film-strip-tv/disney/disney-breiboek-127709553.html

Ik  zag dit op2e hands staan en er was nog niet op geboden dus ik weet ook niet of dat inmiddels wel is gedaan en hoeveel het moet gaan kosten. misschien heb je hier wat aan.
deze staat er sinds 24- 7

deze is  van marktnet  en is ook nog niet v op geboden staat al 3 maanden als ik het goed heb. 
Nou ja je moet maar even kijken mischien kan je het hier voor weinig als nog kopen .

Helaas kan ik niet meer voor je doen. mocht ik het  toch nog tegen komen voor noppes dan dek ik aan je.

Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:23
Dank u Macheri voor het opzoekwerk.
Ik weet niet hoeveel patronen er in staan. Daarom heb ik ook geen flauw idee wat een 'aannemelijk bod' is. Heeft er iemand soms enig idee ?
Katelijne

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:24
Katelijne, ik heb je een paar kleine pleistertjes gestuurd, om op je verwondde zieltje te plakken, tis niet die je wilde hebben, maar je komt een eind (denk dat hiermee je oogjes dichtzitten )
lydia wijsbroek
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:37
Lieve Dames, ik weet dat een hobbydoos onder ons het boek heeft ,maar ze dacht hem ook al eens tegen gekomen te zijn op picasa , nu ben ik niet thuis in picasa maar als iemand weet hoe je daar patroontjes zoekt en eens zou willen snuffelen heel erg graag, dit scheeld een hoop scan werk .
Liefs Diana
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:41
Daar heb ik wel verstand van ik zal even gaan neuzen daar.
slim gedacht.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 22:01
het boek zelf kan ik niet vinden op Picasa maar  ik heb wel iets gevonden met allerlei disney patroontjes voor inbreien die stuur ik je wel even. en ik heb ergens ooit ook eens een site gezien waar allerlei inbriepatroontejs stonden maar  ik weet even niet meer welke dus ook daar zal ik nog even voor zoeken.

Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 22:05
Daarom vind ik dit nu een fijn forum,er word snel een vraagbaak gehouden en iedereen helpt mee.Ik vind dit echt een lichtpuntje in de huidige maatschappijThumbs Up
Groetjes Helma
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 22:11
Dit is echt té triest voor woorden. Om zo iemand bij de poot te nemen, zo zie ik het. Ik heb de site met de inbreipatronen inmiddels gevonden. Het grillestricot.be. Klikken op het breiende omaatje en er gaat een wereld voor je open WinkBig smile
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 22:14
Originally posted by helma helma wrote:

Daarom vind ik dit nu een fijn forum,er word snel een vraagbaak gehouden en iedereen helpt mee.Ik vind dit echt een lichtpuntje in de huidige maatschappijThumbs Up

Juist dit kan ik alleen maar beamen Clap en ook daarom doe ik mee en ook om het onderschrift van Kattelijne.  Ik kan hier helemaal blij van worden

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 22:24
He bah die site kan ik niet meer vinden. Ik dacht dat ik het had  maar  die werd geblokkeerd door de virusscanner  in vuurrode letters dus die heb ik maar  weer weggeklikt.  En ik ben dus heel ban dat dat die site was. Heel jammer. 
Maar  met zijn allen komen we er wel het boek of de patronen.

Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 22:54
Lydia : dank u wel voor je pleisters, ze komen goed van pas WinkLOL
Marielle : ook jou wil ik hier bedanken Thumbs Up  
Katelijne

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 22:58
graag gedaan hoor meis Wink

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 22:59
Kan me voorstellen dat je er heel verdrietig van bent ik zal ook eens gaan zoeken  op het internet maar ik heb het topic even na gelezen was er niet iemand die hem heeft en hem wilde scannen?
misschien kan dat alsnog wil niemand aan het werk zetten hoor maar ik vind dit echt een speciaal geval.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 23:00
Katelijne en Mariëlle ik had hem een paar posts hierboven gezet, maar hier nog een keer grillestricot.be. (dit is niet aan te klikken hoor, even kopiëren en plakken bovenaan Wink) Klikken op het breiende omaatje. Veel plezier
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.492 seconden.
Lang Yarns