Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dit maakte ik van Fenna garen

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2015 om 17:16
Originally posted by bep bep wrote:

mooi maar wat ik spijtig vind, (en ik heb het al een paar keer gezien bij andere ook) is dat jullie de bol fenna nemen zoals hij is en niet een beetje afrollen bij het beginnen van de volgende bol totdat de juiste kleur tevoorschijn komt om verder te haken of breien. Dan heb je niet ineens een abrupte kleurwissel. (zeker in het midden van een toer).
aan de kant kan het gemakkelijk gewoon met een nieuwe beginnen daar valt het niet zo op.

Is ook zo hoor Bep, maar er zitten nu al 7 bollen in, en als je dan inderdaad een stuk moet afrollen van de volgende bol vind ik dat toch erg zonde. Vandaar ik t niet gedaan heb, maar ik heb er zeker over nagedacht.

http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2015 om 19:27
Heel erg mooi vest.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Dansk View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dansk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2015 om 08:27
Zo moooooi!!
Annemarie
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2015 om 09:15
Het vest is prachtig.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.445 seconden.
Lang Yarns