Doen jullie al mee? We zijn begonnen!! |
Reageer | Pagina 123 15> |
Autheur | |
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(1)
Posted: 27 December 2013 om 17:35 |
3 januari start er een Crocket Along op dit blog
http://terraysleven.blogspot.nl/ Ik heb er zin in! |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, ik doe mee. Weet niet of het me zal lukken zulke lange lappen haken maar wil het gewoon proberen, de wol komt anders nog wel op een andere manier van pas.
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi marion,kan het ook met garen van de action en moet je dan allemaal verschillende kleurtjes kopen? En het moet nateerlijk van een dikte zijn.ik heb nog nooit aan zoiets meegedaan maar wil nna deze dure dagen niet zoveel geld uitgeven maar het lijkt mij heel leuk
|
|
Molemieke
Hobbyguru Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mij lijkt het ook wel leuk om mee te doen. Zou de soft van de zeeman ook geschikt zijn???
|
|
MG Jewelry
Post Options
Thanks(0)
|
Ze heeft op der blog ook de voorbereiding staan, en welk garen je kan gebruiken.... rechts van der blog |
|
MG Jewelry
Post Options
Thanks(0)
|
In de voorbereiding geeft ze aan dat saskia van de wibra prima e doen is, en katoen, ik denk de garen van de action dan ook wel. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
jammer ik heb geen tijd over
|
|
oant Sjen
|
|
MG Jewelry
Post Options
Thanks(0)
|
Het is meer een project voor erbij Bloem, de deken wordt vermoedelijk gemaakt in 42 weken...kan ik je nog over halen |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hij ziet er leuk uit, maar ben nog steeds bezig met mn zigzag haak deken, dus laat deze aan me voorbij gaan
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
het zijn een paar rijtjes per week, met garen looplengte ongeveer 290m/100gr pennr 3-4, naargelang je manier van haken.
ja, er kan met wol van de action gehaakt worden. ALs je de fijne neemt, zal je met een dubbele draad moeten haken :-) |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is meer een project voor erbij Bloem, de deken wordt vermoedelijk gemaakt in 42 weken...kan ik je nog over halen
[/QUOTE] als ik na het weekend de romp van mijn Noorse vest afkrijg. en aan de mouwen kan beginnen dan misschien wel |
|
oant Sjen
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi ,heeft iemand een idee hoeveel kleuren er gebruikt gaan worden ?En je kan natuurlijk niet met garen 3 en 4 door elkaar haken he? Of met 3 of met 4 heb ik dat goed? Ik heb altijd heel veel faalangst dus wil zoveel mogelijk zeker weten .Alvast bedankt
|
|
ietjefietje
Groupie Lid sinds: 23 Maart 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 41 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe ook mee .
Je hebt 10 kleuren nodig en een kleur voor het omhaken. Elf bollen, 3000 meter garen. Zelf gebruik ik minder kleuren omdat ik pas een zigzag deken heb gehaakt met veel kleuren. |
|
Wie loopt naar de zon, laat de schaduw achter zich
|
|
Nikaatje
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe ook mee! Je kunt net zoveel kleuren gebruiken als je zelf wilt. Ik ga 'm met 5 kleuren haken. De originele deken gaat uit van 11 bollen Stylecraft, waarvan 1 voor de rand.
|
|
Jo Bateau
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga ook mee doen!
|
|
Groeten Jo
|
|
Jennypenny
Duizendpoot Lid sinds: 22 September 2013 Locatie: Zuid holland Status: Offline Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga het ook proberen,want zo kan ik de steken leren,die ik nog nooit gedaan hebt.
En ook maximaal 5kleuren,die heb ik in huis dus hoef ik er niets aan uit te geven. Pippie zet je schrap ha ha ha |
|
Groetjes jenny
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
er zijn er die het in 1 kleur doen, anderen gaan tot 11 kleuren...
het is wat je zelf leuk vindt, wat bij je interieur past, en waar je je het meest comfortabel bij voelt... de lossenketting wordt gehaakt met pen 4,5, daarna doet men verder met pen 4. Met die verhouding heb je voor 3000 m garen nodig als je meerdere kleuren wilt gebruiken en je bent niet zeker van dat je combinatie wel leuk zal zijn, dan kan je op deze link alles op voorhand samenstellen : http://www.biscuitsandjam.com/stripe_maker.php |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
MG Jewelry
Post Options
Thanks(0)
|
Hé das handig Lollibol! Dank je, ik ben nog even zoekende naar een kleuren combinatie. |
|
Jennypenny
Duizendpoot Lid sinds: 22 September 2013 Locatie: Zuid holland Status: Offline Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Groetjes jenny
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
wat heb je mooie kleuren uitgezocht Jenny
|
|
oant Sjen
|
|
Reageer | Pagina 123 15> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |