Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Doen jullie al mee? We zijn begonnen!!

 Reageer Reageer Pagina  <12345 15>
Autheur
 Rating: Topic Rating: 1 Votes, Average 1.00  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 17:02
Vanmiddag in Delft geweest om bollen Stylcraft te halen. De eigenares vroeg meteen of ik ook een deken ging haken toen ze me in de bollen zag zoeken. Haha, ze had het de afgelopen week hartstikke druk gehad met bestellingen en verkoop aan mensen die het deken gaan haken. Helaas had ze niet meer alle kleuren maar die komen weer snel.
Ik heb 5 kleurtjes klaar liggen.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 17:18
Mooie kleuren ook, ik heb vanmiddag besteld, maar ik ga met bravo haken.
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 17:29
Ik twijfel nog erg of ik mee zal doen of niet...
't Is wel heel erg leuk, maar er ligt nog zoveel om af te maken!

Via deze link http://notyouraveragecrochet.com/as-we-go-stripey-blanket/ kom je bij het engelse patroon ... 
Voor degenen die erg nieuwsgierig zijn of stiekem alvast willen beginnen....
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 17:49
Ik heb vanmiddag Stylecraft besteld, jammer genoeg waren het wit en turquoise op, maar die ga ik later nog bestellen. Nu al 11 kleuren besteld omdat ik twijfelde tussen een paar kleuren. Ik heb het afgelopen half jaar nauwelijks gehaakt, maar sinds een paar dagen ben ik weer bezig en ik heb zin in zo'n leuk project.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Jennypenny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 September 2013
Locatie: Zuid holland
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 18:03
Mooie kleuren auk
Groetjes jenny
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 18:08
Komt er later nu ook een nederlandspatroon? Want ik kan de meeste engelse woorden wel lezen maar kan ze niet in een zin zetten en de eerste toer hebik wel vertaald hoor het gaat om een half stokje datje niet helemaal af maghaken maar geldt dat nu voor de hele toer of alleen delaatste halve stokje?alvast bedankt
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 18:09
ja Auk hele mooie kleuren. Ik heb de Engelse versie even bekeken.dat ziet er erg leuk uit.
voor mij zijn de kleuren te licht maar dat is persoonlijk
oant Sjen
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 18:13
Originally posted by BettyKleien BettyKleien wrote:

Komt er later nu ook een nederlandspatroon? Want ik kan de meeste engelse woorden wel lezen maar kan ze niet in een zin zetten en de eerste toer hebik wel vertaald hoor het gaat om een half stokje datje niet helemaal af maghaken maar geldt dat nu voor de hele toer of alleen delaatste halve stokje?alvast bedankt



Ja Betty, Terray zet het Nederlandse patroon op haar blog, facebookgroep Dutch Crochet, a Granny a Day 2013 en op het blog van Jolanda, maar wie dat is weet ik ook niet.
Back to Top
Jennypenny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 September 2013
Locatie: Zuid holland
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 19:02
Zij bedoeld het laatste halve stokje voordat je hem afmaak kleur moet wisselen.
Groetjes jenny
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 19:13
Ok dank je wel
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 21:16
Wat wil dat zeggen "Crocket along"? of is dat een domme vraag
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 21:32
Heb vandaag de wolletjes ervoor besteld. Heb er zin in!
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 10:20
Originally posted by omajan omajan wrote:

Wat wil dat zeggen "Crocket along"? of is dat een domme vraag


Het betekent Crochet along, Samen haken, en dan wordt niet bedoeld steken samenhaken, maar allemaal samen aan het haken slaan, met hetzelfde patroon. Zo kun je in het topic je bevindingen weergeven of vragen stellen. We noemen het ook wel CAL. Knit along, samen breien heet ook wel KAL.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 10:30
dank je voor de uitleg
oant Sjen
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 11:36
Ik doe mee, heb nog heel veel wol over van een sprei die ik vorig jaar maakte. Zoals gewoonlijk toen weer veel te enthousiast ingekocht
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 12:03
Dank je wel voor de heldere uitleg Magtelt
Back to Top
Zisha View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 15 November 2012
Locatie: Noord Holland
Status: Offline
Points: 120
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Zisha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 12:15
Ik doe ook mee, het word een deken voor mijn twee persoonsbed.
De kleuren die ik heb gekozen zitten in mijn gordijnen en bed.



Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 12:23
Wat een pracht combinatie!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 12:54
mooie kleuren
oant Sjen
Back to Top
Jennypenny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 September 2013
Locatie: Zuid holland
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2013 om 15:24
Super kleuren zisha
Facebook staat helemaal vol van opgewonden dames die graag willen beginnen ha ha.
Groetjes jenny
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 15>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.781 seconden.
Lang Yarns