dolfijn |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
hahaha dank je wel nu zit ik het ook te zingen in mijn hoofd, daar heb je flipper flipper flipper en hoe gaat het ook alweer verder, ik zit maar te denken en weet het echt niet meer, ik vond het altijd zo een leuke serie
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou flipper ook in mijn inbox mogen zwemmen ?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Cully, daar heb je Flipper, Flipper, hij is geweldig, wat een dolfijn, om trots op te zijn...verder gaat mijn geheugen ook niet. Het eindigde met Flipper de flapper de flipper.
Aan het eind, als de boef gevangen was of het slachtoffer gered, kwam Flipper omhoog uit het water en keken ze allemaal naar hem. Mijn vriendinnen en ik riepen altijd bij een happy end van een film: "Allemaal naar Flipper kijken!" |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Hij is binnen gezwommen, dank je wel Magtelt !
Ik kom ook niet verder dan de eerste regel van het liedje.
|
|
iepie
Duizendpoot Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar heb je Flipper, Flipper
Hij is geweldig Wat een dolfijn Om trots op te zijn Daar heb je Flipper Flipper-de-Flapper-de-Flipper Flapper-de-Flipper Wat een dolfijn Hij is een held, een held van de zee Want als hij vecht, dan vecht hij voor twee Als er voor niemand uitkomst meer is Roep dan om Flipper de vis Daar heb je Flipper, Flipper Hij is geweldig Wat een dolfijn Om trots op te zijn Daar heb je Flipper Flipper-de-Flapper-de-Flipper Flapper-de-Flipper Wat een dolfijn Is er gevaar, dan duikt hij weer op Dan zie je ook zijn vrolijke kop Hij is een vriend, een redder in nood Ja heus, zijn vriendschap is groot Daar heb je Flipper, Flipper Hij is geweldig Wat een dolfijn Om trots op te zijn Daar heb je Flipper Flipper-de-Flapper-de-Flipper Flapper-de-Flipper Wat een dolfijn 't Is of hij lacht en zwaait met zijn staart Tjonge wat heeft die Flipper een vaart Zelfs in een boot houdt niemand hem bij Hij zwemt veel sneller dan wij Daar heb je Flipper, Flipper Hij is geweldig Wat een dolfijn Om trots op te zijn Daar heb je Flipper Flipper-de-Flapper-de-Flipper Flapper-de-Flipper Wat een dolfijn |
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
voor iepie
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
hahaha flipper de flapper tot daar was ik gekomen, we hebben ook nog skippy en daar ken ik ook alleen nog maar de eerste regel van, hoezo zijn de hersenen ouder geworden, zou het liedjes dementie zijn
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij noemden Bermudashorts Flipperbroeken, dat weet ik nog wel.
Bedankt voor de complete tekst, Iepie. |
|
wat rozengeur. |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee hoor juist geen dementie, want dan ga je terug naar je kindertijd en kan je ze nog wel herinneren. Dus een geruststelling voor je hoop ik en iepie bedenakt heb het gelijk opgeslagen en hier is skippy ach dan ook maar een patroontje van een skippy erbij hihihhii
|
|
rosaa
Post Options
Thanks(0)
|
GEWELDIG wat leuk he jeugd sentiment, leuk om mee te gymmen je hupt vanzelf de kamer door
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hijs deze even op, er was een vraag bij Gezocht.
|
|
wat rozengeur. |
|
Gerrie
Newbie Lid sinds: 28 November 2013 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo! Ik heb me net aangemeld! Ik ben op zoek naar een patroon voor een dolfijn. Kan iemand me daar aan helpen?
Groet!
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Je hebt de dolfijn. Ik hoop dat je niet bang bent van kikkers en leeuwen, die zitten ook in de mail.
|
|
wat rozengeur. |
|
Gerrie
Newbie Lid sinds: 28 November 2013 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super bedankt! Ik heb 'm ontvangen en ben hard aan de haak gegaan!
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Heel vreemd, er zit nog een mail met dolfijn die maar niet verstuurd wil worden, maar jij hebt hem gehad. Misschien krijg je hem nu dubbel.
|
|
wat rozengeur. |
|
rosaa
Post Options
Thanks(0)
|
heb ik ook weleens, heel apart
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nu worden mijn andere mails nat!
|
|
wat rozengeur. |
|
ladyminnie
Newbie Lid sinds: 12 Januari 2014 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik ook het patroon van de dolfijn mogen aub :D
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij vinden het altijd wel leuk als iemand zich even voorstelt .onder de topic voorstellen.
|
|
oant Sjen
|
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |