Donkerblauwe Royal gezocht |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Vonnevonne ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 31 Mei 2016 Locatie: Spanje Status: Offline Points: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 Mei 2016 om 09:03 |
Hallo allemaal, ik ben wanhopig op zoek naar een of liefst twee bollen donkerblauwe Royal van Zeeman, kleurnummer 69 en kleurbad 2368. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!!! Yvonne
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Even voorstellen misschien?
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Als je op Facebook "zit" is ereen groep Bolletje Over....probeer het daar ook eens ...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Een locatie zou ook handig zijn. We hebben leden in Nederland, Belgiƫ, Canada en vroeger zelfs in Portugal, Frankrijk, Egypte, Engeland.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Vonnevonne ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 31 Mei 2016 Locatie: Spanje Status: Offline Points: 16 |
Ja, natuurlijk, graag zelfs! Heb net een berichtje geplaatst
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Helaas, ik vond op zolder alleen een bol met kleur nummer 60. Te licht, denk ik.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Aranince ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Ik heb 1 bol donkerblauw Royal, het is alleen niet een complete bol meer... Ik heb er wel al wat van gebruikt. Maar er is nog vrij veel.
Alleen heb ik het etiket niet meer. Daarom weet ik niet of we het over dezelfde kleur hebben ![]() (ik kan zelf even geen foto plaatsen ivm computerproblemen, maar ik kan je later wel een foto sturen via een andere computer) Het kleurbladnummer weet ik daarom ook niet. Maar als het verder wel de juiste kleur is, en mocht je evengoed interesse hebben (ondanks misschien een ander kleurbladnummer) danl laat maar even weten!
|
|
![]() |
|
Hallo Aranince, Dankjewel voor je reactie, ik ben blij dat er mensen reageren! Je zegt dat je nog donkerblauwe wol hebt maar het verfbadnummer niet weet...dat heb ik wel nodig, want als je breit met twee verschillende nummers, dan zie je het kleurverschil en dat is niet mooi. Ik wacht liever of er nog iemand reageert die het juiste nummer heeft, anders neem ik toch nog contact met je op. Of misschien moet ik dan maar een ander patroon zoeken waar ik minder wol voor nodig heb :-) Nogmaals bedankt, groetjes uit Spanje! Yvonne
|
|
![]() |
|
Boorden en manchetten in een ander verfbad kan, omdat die meestal in een andere steek gedaan worden.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ja, dat heb ik al vaker gedaan, maar dan ben ik er uiteindelijk toch niet tevereden over.... Maar toch bedankt voor de tip, wie weet zijn er andere breisters mee geholpen :-)
|
|
![]() |
|
Aranince ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Ik dacht al dat je liever een bol hebt waarvan je zeker weet dat het hetzelfde verfbladnummer is. Maar ik dacht ik meld me toch maar even
![]() Mocht je niemand meer vinden en toch deze over willen nemen, dan laat maar een keer wat weten!
|
|
![]() |
|
Ik zal aan je denken :-)
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Yvonne.....ik ga morgen ook even tussen mijn voorradje kijken voor je.
Ik weet dat ik donkerblauw van Royal heb.....maar zo uit m'n hoofd weet ik niet wat het verfbadnummer is. Ik wil ook wel voor je kijken bij Zeeman.
|
|
![]() |
|
Dat zou geweldig zijn! Ik heb zelf bij Zeeman in arotterdam gezocht vorige maand, maar zonder resultaat...
|
|
![]() |
|
Rotterdam, sorry
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Hihihi.....ik snapte dat er Rotterdam moest staan.
|
|
![]() |
|
Oh jah.....morgen kom ik bij Zeeman
![]() |
|
![]() |
|
Fijn dat je dat doen wilt voor me, dan hoor ik nog van je, tot morgen!
|
|
![]() |
|
Geen dank hoor......ik zou echt heel blij
voor je zijn als je de wol zou hebben. Ik ga m'n best doen Yvonne! ![]() |
|
![]() |
|
Yvonne.......ik heb nog steeds de goede royal niet gevonden
![]() ![]() Het is allemaal het verkeerde verfbadnummer. Maar ik blijf zoeken hoor. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |