Doodskop sjaal |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | ||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Die link staat in mijn eerste post :)
Ik heb weer tig toeren uit kunnen trekken. Zou met de 3 op een rij beginnen en kwam er achter dat ik in toer 16 een grote fout had gemaakt grmblll. Van een paar dagen project is het een langdurige bezigheidstherapie geworden :P |
||
![]() |
||
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
|
Wat bale zeg Prideke, lees je het patroon vanaf de computer?
Ik ben hem maar gaan uitprinten zodat ik qua toeren ook niet in de war kon raken doordat je dan blz omslaat. |
||
![]() |
||
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
|
Ik heb zo zitten knoeien met de spinnen.alsof ik nog nooit gehaakt heb. Het blijft tellen tot het eind! Maar het wordt mooi, dus houd moed!
|
||
![]() |
||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
|
Tablet, dat heeft voordelen maar in dit geval ook nadelen :) Moet ook niet haken als ik te moe ben. Een oplet werkje niet een wegwerkje :D Ik vind het wel fijn dat er overal foto's bijstaan zodat ik kan vergelijken. Bij toer 16 was ik de mist in gegaan bij het midden, daar moeten 2 groepjes stokjes en ik had er maar 1 gedaan. |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
|
Ik vind van papier lezen, toch altijd nog fijner dan van de computer.
Ik knip & plak de belangrijke stukjes dan in een Word document en print dat uit. Zo hoef ik bijv geen 5 bladzijdes te printen maar, maar 1. En dan heb ik niet mijn computer nodig, als ik een stukje wil haken.
|
||
![]() |
||
Nikaatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
|
Hoi, helaas werkt de link niet. Ik krijg 'page not found'. Zou je 'm opnieuw kunnen linken of mij wellicht kunnen mailen? Bedankt voor de moeite. |
||
![]() |
||
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
|
Je kunt beter je email adres in bij het vlindertje in je profiel zetten. Dat zou ook in het welkom berichten moeten staan. En hier even uit het bericht weghalen, nu kan iedereen op internet het zien en straks dan alleen leden! Ik zal je het patroon toesturen !
|
||
![]() |
||
Nikaatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
|
Wederom bedankt. Normaliter ben ik niet zo'n noob, maar deze site werkt wel omslachtig zeg!
Nu snap ik ook pas wat er met het vlindertje wordt bedoeld. Ik had m'n mailadres toch echt al in m'n profiel ingevuld, maar blijkbaar niet op de plek die voor iedereen zichtbaar was. Nu staat het bij het vlindertje!
![]() |
||
![]() |
||
|
https://docs.google.com/file/d/0B2zw--vgzFjgUFFycFBjV3AyR3M/edit?pli=1 hier kan je de sjaal vinden :)
|
||
![]() |
||
Crejann ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
|
![]() |
||
![]() |
||
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
|
Ja dat had ik ook inderdaad. Hij trok helemaal strak. |
||
![]() |
||
|
Daar heb ik hem vandaan, maar toch uitgeprint voor nog beter resultaat. |
||
![]() |
||
|
Bedankt voor het delen dames! Ik ben inmiddels begonnen en aan de tweede rij skulls bezig.
Mijn twee zoontjes van 6 en 8 vinden 'm nu al vet cool. Het is inderdaad wel flink tellen, maar erg leuk om te doen!
|
||
![]() |
||
|
haha wordt nog "vechten" wie de sjaal mag dragen :D
Ik ben nu met mijn 5e rij bezig, eindelijk eens zonder foutjes, ben benieuwd of ik hem met 6 skulls breed genoeg vind :) |
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |