Dromen mag altijd... |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt ik zat nog eens even te lezen hier en moest bij jou opmerking toch denken aan het nieuws...
Al die mensen die opgelicht zijn door die man waarbij je online een crowd funding kon opstarten... Te erg voor woorden... Had er zelf ook niet aan gedacht om het op die manier te doen... Hebben er nu ( ben inmiddels al met 2e ontwerp aangevangen ) iets langer over na kunnen denken... We hebben pas geleden bij ons bij de jeugdsoos een mooi boekje laten drukken met de activiteiten van het aankomende seizoen... Dit zag er echt fantastisch uit dus ik ga het ook op die manier doen... Misschien eerst starten met een 100 stuks of zoiets om te kijken of er überhaupt interesse voor is... Om wat het kost maak ik me niet druk dat komt wel goed... Hoe het eruit komt te zien laat ik over aan mijn man die is handig met dat soort dingen... Het boekje van de soos heeft hij tenslotte ook gemaakt... Voorlopig eerst eens tijd zien te vinden om mijn ontwerpen verder af te maken... Zoveel nog te doen voor de kerst ( cadeautjes haken ) dat ik echt eens streng tegen mezelf moet worden en deadlines moet gaan stellen... |
|
GeJanna
Newbie Lid sinds: 14 April 2019 Locatie: Maastricht Status: Offline Points: 18 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Suzie, ik heb op je blogspot al leuke eendjes gezien, is al een poosje gelden.
Ga straks ook nog even kijken, ik vind het juist leuk om van die kleine en makkelijke creaties te maken, en mijn eigen ideeen , heb er al heel wat dozen vol naar Goede Doelen gestuurd. Ik wens je veel Succes |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ton heeft meegedaan met crowd funding voor een strip over Gelderland. Hij kreeg een uitnodiging voor de introductie en toen hij aangaf niet te kunnen komen, kreeg hij het boek opgestuurd. Op Marktplaats zijn we ook nooit belazerd. Ik was wel een keer nijdig toen Ton Kuifje spullen op Catawiki zette en aangaf dat de porto in Nederland gratis was. Dat werd verkeerd doorgegeven en een Nederlander in Frankrijk deed zo'n laag bod, dat hij een ding gratis kreeg, zo duur was de porto. IK vind dat ook een rare site, iets dat je aanbiedt moet een bepaalde minimumprijs hebben, maar iemand mag daar een euro op bieden op het laatste moment en dat is dan de prijs. Er zou ook een minimum biedprijs moeten zijn.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
GeJanna
Newbie Lid sinds: 14 April 2019 Locatie: Maastricht Status: Offline Points: 18 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Magtelt , ik ken de site niet, je hebt mij wel nieuwsgierig gemaakt, ik ga eens kijken.
Groetjes en een fijne dag. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |