Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenDroog (of naald-) vilten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Droog (of naald-) vilten
    Posted: 30 Augustus 2006 om 23:01

Hallo allemaal,

in de nieuwe hobby-handig staan een aantal patroontjes/ideetjes om te vilten. Ziet er hardstikke leuk uit: bv rechtstreeks vilten op een t-shirt of een spijkerbroek. Ben alleen benieuwd hoe een spijkerbroek (die je toch wel warmer wast dan 30 graden) met viltfiguurtjes uit de was komt!

Heb verder nog nergens iets kunnen vinden, maar dit is al vast leuk. Als iemand nog andere voorbeeldjes heeft OF weet waar je het garen een beetje voordelig in kleinere hoeveelheden kan kopen graag melden!!

Groetjes,

Josl

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2006 om 08:32

Hoi Josle,

Dit vilten is erg leuk om te doen, vooral ook met kinderen. Er is al meer over geschreven op het forum. Volgens mij komt het volgende idee ook van iemand van dit forum: gebruik bakvormpjes, die heb je in allerlei modellen.

Als je eerst je bloempje (of wat ook ) wast en evt in de droger doet kan hij daarna toch niet meer krimpen, lijkt mij. Kun je 'm wel niet rechtstreeks erop vilten.

succes, hou me aanbevolen voor leuke ideeen, groetjes Syl

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns