Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Drops 156-18 trui

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2015 om 08:46
Een tekening van een trui is een schema, men legt alles plat. Ik zie de 29 cm die jij bedoeld, heb ik inderdaad niet op gelet. Ben je inmiddels zo ver met het patroon, kun je het aan trekken en zien wat er gebeurd met de pasvorm. De hals zakt ahw naar beneden. Als je op de foto kijkt zie je dat de hals aan de voorkant waarschijnlijk heel diep valt. Daar komt dan later die grote col overheen. Ik heb verder gelezen en volgens mij loopt de ronding nog iets door na dat je de steken voor de mouw hebt laten rusten.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Snowyke View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 November 2014
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Snowyke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2015 om 10:03
Alvast bedankt! Ik moet nog beginnen. Ben een beetje ziek. Niet moeilijk ook; eerst is het zomer, nu herfst, teveel temperatuurschommelingen, droog, kletsnat....
Hoop volgende week terug ok te zijn.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Online
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2015 om 20:40
och, een tienjarenplan geraakt ook ooit wel eens af.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.424 seconden.
Lang Yarns