Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Drops paris

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sheila View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sheila Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Drops paris
    Posted: 31 Mei 2012 om 22:04
Hallo,

Ik vind het leuk om grote knuffels te haken en gebruik nu phildar aviso met haaknaal nummer 4. Dit garen is best prijzig en zag dat drops paris ook wat dikker garen is. In de winkel staat naald 5. Ik gebruik altijd een kleinere haaknaald zodat het mooi strak is en de vulling er niet uit piept. Mijn vraag is of je hiermee ook mooie grote knuffels krijgt en of het mooi haakt.

Groetjes, Sheila
Back to Top
marlasinger1470 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlasinger1470 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 23:10
Ik heb sloffen gehaakt met dit garen en het beviel me heel goed. Ik heb haaknaald 4,5 gebruikt en het was mooi strak. met naald 4 word het natuurlijk nog strakker maar of dat ook fijn haakt weet ik niet.
Ik heb geen ervaring met knuffels haken, maar ik denk dat het er prima mee kan.

Groetjes Marcella

Laat de handjes maar wapperen
http://marlasinger1470.blogspot.com/
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 23:18
Ik heb laatst een knuffel gehaakt met dit katoen ook fijn haken en het word er groter mee deze knuffel was een poke mon voor een client van me dochter een volwassen vrouw die hem als knuffel wilde hebben dus daarom wat groter dan normaal en het is betaalbaar deze katoen.
Back to Top
Sheila View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sheila Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 08:23
Hoi,

Dat is zeker betaalbaar katoen. Met welke haaknaald haak je dan om het mooi vast te krijgen.

groetjes Sheila
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 13:01
Ik heb hem met 3.5 of 4 gehaakt moet je even kijken hoe vast je haakt.
Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 22:48
Ik haak momenteel ook met rico creative cotton. Je krijgt een heel mooi resultaat met haaknaald 3,5. Ik vind het alleen jammer dat het nog wel eens splijt. Nu kan dat aan mijn haaknaald liggen want met de klover haaknaalden heb ik er minder last van.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns