Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

DROPS patroon 109-42

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sabijn View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sabijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: DROPS patroon 109-42
    Posted: 02 Juli 2011 om 20:54

Hallo,

Ik ben Sabijn, nieuw op dit forum omdat ik een probleem heb met Drops patroon 109-42 het is mij niet duidelijk hoe het model in elkaar zit en van de tekening erbij maak ik ook geen bolero? kan iemand me er iets meer uitleg over geven.of heeft iemand die al gemaakt?

dankjewel

Grtz Sabijn
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2011 om 07:57
Hoi Sabijn,
De tekening klopt wel hoor. Als je klaar bent ziet je lap eruit als in de bovenste tekening. Je moet hem dan dubbelvouwen zoals in de tekening eronder. De rechte stukken naai je dicht zodat het de mouwen worden. Als je daar dan je armen in zou steken komt een deel met de golven naar boven (kraag) en een deel naar beneden als rugpand. Begin gewoon en volg de instructie en je zult zien dat het lukt!
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
Sabijn View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sabijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2011 om 14:56

Bedankt mineke.j, ik ben reeds begonnen en ja het ziet ernaar uit dat het goed komt.

Grtz Sabijn
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns