Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Drops patroon 'Braidy'

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Whitney View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Whitney Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Drops patroon 'Braidy'
    Posted: 19 Oktober 2012 om 18:29
Wie kan mij helpen met dit patroon!
Snap het telpatroon niet, heb al van alles geprobeerd.

Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 18:33
Bedoel je deze?
Back to Top
Whitney View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Whitney Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 18:34
Ja die bedoel ik inderdaad!
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 18:37
als je nu gewoon het nummer opgeeft is makkelijker zoeken voor ons, hoeven we ook niet alle boeken door te bladeren. iets meer info is prettig, blijkbaar is het drops 134-7 en wat snap je er niet van.
lydia wijsbroek
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 18:41
Het is heel eenvoudig.
Je zet 15 steken op. Je breit 4 nld in tricotsteek.
Naald 5, is de goede kant van het werk, 5 steken recht, je zet 5 steken op de kabelnaald en houdt die voor het werk, je breit de 5 steken die nog op de pen staan, dan brei je de 5 steken van de kabelnaald.
1 pen averecht, 1 pen recht, 1 pen averecht, 1 pen recht, 1 pen averecht.
Naald 11, 5 steken op de kabelnaald en houdt die achter het werk, je breit 5 steken, dan brei je de 5 steken van de kabelnaald, de pen uit breien, zijn 5 steken.
1 pen averecht en  weer onder aan het patroon beginnen. 
Er is aangegeven dat er een instructie video is hoe je kabels moet breien. Succes

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Whitney View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Whitney Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 19:36
Oké sorry ik begrijp het inderdaad, zal er voortaan meer informatie bij zetten. Het is de eerste keer dat ik met het forum werk maar dan weet ik het voor de volgende keer! Heel erg bedankt voor de duidelijke uitleg, ik ga er nu snel mee verder. Bedankt!
Ps. Ik ben een zeer beginnende breier maar met deze informatie moet het zeker gaan lukken.
Groetjes
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns