Drops patroon |
Reageer | Pagina <1 234 |
Autheur | |
sporty1984
Newbie Lid sinds: 21 Oktober 2013 Status: Offline Points: 34 |
Post Options
Thanks(0)
|
zal ik voor in het vervolg onthouden! vind alleen dat de mouw nogal ruim zit maar goed... vriend vond het er heel ok uitzien en is trots op me :)
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn mouwewn zijn op het breedste punt, maat S, 32 cm. Klopt volgens mij redelijk met de steken verhouding. Ik zou na alle meerdeingen 70 steken hebben gehad, Ik heb ze nu niet nageteld, maar het zal wel kloppen. 21 steken moest 10 cm zijn. Dus redelijk goed dacht ik. Hoe breed zijn jou mouwen dan?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
sporty1984
Post Options
Thanks(0)
|
ik 82 steken, maat L, heb brede schouders... aan de schouders zit vest net goed, mouwen dus wat losjes maar komt wel in orde...
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat lijkt mij goed te kunnen kloppen. Komt vast goed als het eenmaal helemaal in elkaar zit. Krijgen we een foto te zien?
|
|
Groetjes, Lida.
|
sporty1984
Post Options
Thanks(0)
|
natuurlijk krijgen jullie foto als t klaar is!
|
|
sporty1984
Post Options
Thanks(0)
|
t breiwerk is klaar, nu nog eens opzoeken hoe ik dat netjes aan mekaar kan maken en dan fotootje voor jullie :)
|
|
sporty1984
Post Options
Thanks(0)
|
Joyce38
Duizendpoot Lid sinds: 21 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat mooi, daar mag je trots op wezen hoor. Leuke kleur ook.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
schitterend! mooi knap werk!
|
|
sporty1984
Post Options
Thanks(0)
|
jep, ik vind het resultaat ook zeer geslaagd, men ventje ook onder de indruk en fier :)
maar hier begin ik niet snel meer aan :D misschien eerder iets voor t zoontje :D
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Nou Sporty, dat is prachtig geworden. Gefeliciteerd. Hoeveel garen had je over? Het ziet er ook prachtig regelmatig gebreid uit. Werkelijk een groot compliment waard.
|
|
Groetjes, Lida.
|
LilianeVW
Newbie Lid sinds: 19 November 2013 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad prachtige vest. Waar vind ik dat patroon?
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel mooi! Ik zou 't niet kunnen!
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
De moeite dik waard toch? Schitterend! Heb je ook ergens een plekje voor een labeltje : self-made? Magtelt weet ze te koop.Ik vind dat je hier heel erg trots op mag zijn!!
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
prachtig vest geworden, respect voor de maakster
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Liliane, je vindt het patroon nummer in het eerste stukje van dit topic, even met de oogjes kijken en niet met de neus.
De etiketjes van Action kosten per 20 € 0,79 en je zou er je naam of initialen nog op kunnen borduren. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
sporty1984
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt allemaal voor de complimenten!!!
en met een hele rode blos van schaamte op de wangen: heb zelfs iets meer dan 1 bolletje garen over, ga proberen hiervan soort handschoenen te maken zonder vingers, polsverwarmers... zo iets... maar ga eerst proberen iets eenvoudigs te breien met ander garen en dan iets moois met resterend bolletje voor bij deze trui maar nog nooit zo in rondje gebreeen dus ff zoeken naar leuk patroon en dan oefenen :)
|
|
Reageer | Pagina <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |