Drops telpatronen |
Reageer |
Autheur | |
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Juni 2015 om 21:00 |
Wie is er bekend met de Drops schema's? Ik heb een patroon voor een sjaal en vraag me af op op het schema alleen de heengaande toeren zijn aangegeven of ook de teruggaande.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij een gehaakte zie je dat omdat er een 1 en een 2 en een 3 staan, dus veronderstel ik dat het om een gebreid patroon gaat.
Meestal staat het er bij aangegeven dat zowel de heengaande als de teruggaande naalden zijn aangegeven (wat meestal wel het geval is) |
|
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het gaat om drops 111/39. Dat is een breipatroon, er staat niet bij dat alle toeren op het schema staan.
Bedankt voor je antwoord, ik ga er dan vanuit dat alle toeren op het schema vermeld staan. Gelukkig, heb ik het niet fout gedaan, hihi. Al heb ik nog maar een paar toeren gedaan.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja beide staan erop, 1e naald = verkeerde kant.
Je kunt het ook afleiden uit de hokjes legenda, leeg hokje = recht aan de goede en av aan de verkeerde kant. De betekenis is dus
afhankelijk van welke kant je voor je neus hebt.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je bovenaan op tips en hulp klikt bij je dropspatroon kun je verder naar veel gestelde vragen en daar wordt o.a ook deze vraag beantwoord .
Altijd handig om te zien of jouw vraag erbij staat . |
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt. Ik ben geholpen. Aan de ene kant dacht ik het al wel, dat ze erbij stonden, maar toch ging ik twijfelen.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |