Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

drops vest

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: drops vest
    Posted: 12 Januari 2012 om 21:00
ik ben een vest van drops aan het maken maatje s het nr is 132-2 ik snap helemaal niks van de voor panden ik heb de cirkel nu zo ver af maar sta stil bij het voorpand ik denk dat ik vanaf het armsgat moet gaan tellen hoeveel steken ik erbij moet nemen vanaf de bovenkant want volgens mij mag ik de 35st van de kraag en de onderkant niet meer haken toch??????? ik vind drops zo moeilijk altijd ze schrijven het altijd zo moeilijk op kan iemand mij helpen
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2012 om 21:51
Klopt ...de kraag en onderkant mag je niet meer haken .... tenminste zo heb ik het gedaan. Ik heb het midden bepaald door de cirkellap dubbel te vouwen en toen heb ik bovenaan een markeerder gedaan en van daaraf heb ik geteld zodat de armsgaten aan beide kanten even hoog kwamen en toen alleen aan de zijkant gehaakt .....
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2012 om 22:01

oke dan ga ik op die manier verder, ben ik nou de enigste die de drops patronen zo moeilijk kan lezen of is het een kwestie van wennen ik vind het zo moeilijk altijd het is maar zelde dat ik het gelijk snap poehhhhh.

bedankt voor de uitleg daar ben ik blij mee nu kan ik gelukkig verder

Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 15:07
Nou daar ben je niet de enige in...ik lees veel liever een
engels patroon als dat van drops...heb er ook al meerdere
malen mee zitten stoeien...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 15:09
Eigenlijk is dit vest het enige patroon van Drops waar ik moeite mee heb gehad .... verder vond ik ze altijd prettig werken ....
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 16:27

ik ben toch wel blij om te horen dat ik niet de enigste ben.

ze hebben zulke leuke patronen echt heel mooi maar ik doe het steeds niet omdat ik de patronen zo moeilijk vindt lezen en ik moet ook wel zeggen dat dit vest wel het toppunt voor me was ik heb de hele avond zitten denken en dubben maar ik ben der tot nu toe uit en ben nu met de zijkanten bezig en ben wel benieuwd of het met de mouwen weer zo moeilijk wordt maarrrrrrrr dan roep ik jullie weersmileys0810

Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 16:41
Ik heb hem deze zomer gemaakt, je kunt het resultaat bewonderen op mijn blog (gebruik de www-knop onder in mijn berichtje).
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 17:06

ooooooooooooooooo mineke wat een prachtige dingen maak jij zeg tjonge ik heb het vestje gezien hij is leuk he, ik maak hem voor mijn schoondochter en ze is er echt super blij mee dus al is het moeilijk ik maak hem af want ze is er echt zo blij mee.

maar jou gebreide deken met al die verschillende lapjes is daar een patroon van of doe je dat gewoon uit het hoofd mijn andere schoondochter en mijn zoon hebben een huis gekocht en zij vroeg aan mij zo'n deken/sprei maar ik zei toen ik heb daar geen patroon van ze had er 1 gezien in de winkel maar die was €295,- en dat is wel heel veel centjes als je net een huis heb gekocht in die deken zaten ook lapjes met hartjes enzo is dat een speciaal patroon en zo ja in wat voor boek/blad staat het dan?

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.109 seconden.
Lang Yarns