drops vest |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
waarom zou dat klef zijn .????? Ik wist niet dat je schoonmoeder die wol gekocht had maar in jouw geval zou ik ook mijn uiterste best doen een patroon te vinden wat klopt .
|
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
dat vind ik een lief antwoord dank je wel en bij mij gaan al die schoonmoeder moppen niet op doet me goed je antwoord bedankt |
|
![]() |
|
Rondbreister ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 11 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 38 |
Misschien is het al eerder geopperd, maar het helpt heel erg om een goed passend vest wat ze nu al heeft, erbij te gebruiken, en het breien daar evt. op aan te passen. Succes!
|
|
toveren met een rondbreinaald is makkelijker dan je denkt Mijn Link
|
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
ik ben super geholpen door lida (en door jullie ook hoor) maar lida heeft voor mij het patroon aangepast dus meer steken en nu gaat het super goed de maat is goed nu het meer steken zijn jullie willen niet weten hoe blij ik er mee ben ik heb al 20cm gebreid en het ziet er echt heel mooi uit bedankt allemaal voor het mee denken ik heb er echt wat aan en zal vanavond beter slapen want ik heb er een beetje slecht van geslapen ik bleef maar piekeren hoe ik het toch goed moest krijgen poeh lekker gevoel hoor dat het nu goed is. allemaal een hele dikke |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
fantastisch Ik hoop dat je schoonmoeder er heel veel plezier van mag hebben |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Ik hoop ook dat ze er veel plezier van zal hebben. Maar dat lukt vast wel hoor
![]() ![]() |
|
![]() |
|
bedankt ik heb der een stukje laten zien en ze vindt het zo mooi ach ze is echt zo schattig, als ie af is probeer ik een foto te plaatsen
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |