Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dubbelwandig breien in het rond.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mibrite View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mibrite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dubbelwandig breien in het rond.
    Posted: 19 Januari 2013 om 12:48
Ik ben op zoek naar informatie over dubbel breien (waarbij de voor en achterzijde in tricot steek zijn gebreid en met elkaar verweven) De basis weet ik wel, maar kan dit ook op een rondbreinaald om bv. een muts te breien. En kan je dan ook een boordsteek breien, en hoe gaat het dan met het minderen. Wie heeft hier ervaring mee en wil deze informatie met mij delen.

Mibrite.
Back to Top
mibrite View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mibrite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2013 om 15:42
Ik heb zelf al iets gevonden wat ik bedoelde moet het alleen nog vertalen. Voor wie nog geïnteresseerd is volgt hier de link:

http://www.ravelry.com/patterns/library/rectangly-hat
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2013 om 17:20
je kunt ook nog kijken op google bij interlock breien en dan de site van Finlandia aanklikken .

Henriette Beukers geeft een hele handleiding je kunt zo meebreien als dat tenminste is wat je bedoelt
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns