duimen voor Lola |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
vandaag was het helaas wat minder met Lola. Ze hoorde natte(!) darmen,wat meestal diaree voorspelt. Verder waren de bloedwaardes oke.hopenlijk is het een storm in een glas water.
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hopelijk is het maar een kleine terugslag.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien van de antibioticakuur.
Mensen hebben er ook vaak last van dan. En vermits een paard ook een hoofd heeft... |
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
YEAH!!!!!!!!!!!!!!! heel goed nieuws!!! Lola doet het fantastisch,Gisteren was haar eigen(?) arts er niet.De andere arts gaf toch wat verontrustende berichten over diaree enzo.Haar eigen arts vertelde vanochtend dat het een heel normaail beeld is omdat er een groot stuk van haar darmen verwijderd is,de hele darmflora zich opnieuw moet settelen.Haar bloedwaardes zijn prima,geen ontsteking,goede hartslag,als het zo door gaat mag ze woensdag naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!.pfffffffff.we lopen de hele ochtend al te zingen,Jesse belde naar ons dat hij moest huilen omdat hij zo blij was dat Lola weer thuis kwam. Heb Kees,Siepie en Frankie al het goede nieuws verteld hihi.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd met dit geweldige resultaat, Engeline! Dat stemt tot grote dankbaarheid!
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
ow, wat fijn zeg!
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoera! Gaat dat goed met een maar een klein stuk darmen? Moet ze dan altijd speciaal voer?
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
ja.om te beginnen wel.onze eigen dierenarts heeft al iets in bestelling,zodat ze er thuis meteen kan beginnen. Ze is behoorlijk afgevallen en zal dus ook weer flink aan moeten komen maar wel geleidelijk aan.
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
super nieuws. fijn dat ze goed opknapt.
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Engeline......wat een goed nieuws!
Ik ben zo blij...... Ik laat het kaarsje hier in huis nog branden totdat ze weer lekker thuis is! Wil je haar een hele dikke kus op haar zachte neus geven!
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel voor je lieve woorden.Die kus ga ik haar zeker geven.Lola doet trouwens alles met haar neus.Elke nieuwe kennismaking gaat met haar zachte neus.......kan niet wachten....................
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan het helemaal begrijpen Engeline......de dagen kunnen nu niet snel genoeg gaan!!!
Lief hé die lekkere zachte neus met stoppeltjes
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi bericht !
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
heeeeeeeeeeeeeeel goed nieuws!!!!!!
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn dochter en ik liepen vanochtend om 9.00 uur al op een grote rommelmarkt,Zegt Lissy,Ojee ik heb een telefoontje van de dierenarts gemist.Dat was schrikken.Maar.... de dierenarts sprak ik dat het hartstikke goed ging met Lola en wenste ons een fijne zondag!!! Ik heb voor € 12,00 een enorme berg kettingen en armbandjes gekocht met de allermooiste kralen....heerlijk zo lekker lopen schuupen!!!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hè fijn te horen - nog even duimen en dan hopen op een goede thuiskomst.
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh jeetje heb ik dit helemaal gemist, Wat een ongelooflijke roller coaster zeg Maar wat fijn dat het inmiddels zo goed gaat met Lola. Wat een bikkeltje ook om van zo ziek zijn terug te komen zover.
Hopelijk mag ze van de week weer naar huis en kunnen jullie haar allemaal lekker knuffelen !! |
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Nog 3 nachtjes slapen!!!!!!!!!!!!!!! Dan komt ze lekker weer naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
ja,heerlijk,net een nieuwe regendeken en zweetdeken voor onze lieve Lola besteld.Ben ook zo benieuwd hoe de andere beestjes reageren.
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Wat denk je van Siepie!! Hahaha....die zal echt blij zijn!!!
|
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |