duimen voor Lola |
Reageer | Pagina <1 234 |
Autheur | |
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig dat het zo goed gaat.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lola is thuis!!!! De arts belde vanmiddag,als het ons uitkwam mochten we Lola ook vanmiddag wel komen. ophalen.Trailer geregeld en hupakee naar Lienden.Ze stond daar in de wei en kwam vanzelf(voor het eerst sinds ze daar is) naar ons toe en wilde meteen mee.Bij thuiskomst begon Kees al te hinneken toen ze de inrit inkwam en Lola riep heel hard terug.Het was duidelijk feest!!! Siepie likte Lola d'r neus.Heerlijk! Ze mogen voorlopig nog niet bij elkaar,maar ze zien elkaar wel elke dag.Ze mag elke dag even een stukje wandelen en moet over 6 weken terug voor een echo. |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ohhhhhh mooi zeg hoe ze elkaar zo begroeten. Super fijn dat ze thuis is en nou heel gezond blijven Lola
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig, dank je voor het delen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
zelfs dieren weten waar hun thuis en vooral hun familie is. Ongeacht van welk ras ze zijn.
Dus ik mag nu stoppen met hopen? Of nee, kzal nog een paar weken verder doen. |
|
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een groot hart voor dieren hebben jullie. Ik duim mee voor een vlot verder herstel van Lola.
|
|
Grx
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een pr8 foto's van de thuiskomst van LoLa .. ik heb het topic regelmatig gevolgd maar was toch gisteren opeens kwijt om wat voor dier het ging dus weer van voren af gelezen en nu ook superblij voor dat mooie paard en voor jullie natuurlijk !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoera!
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hieperdepiep!!!!!!!!!!
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig! Wat fijn dat het zo goed gaat
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
super houden zo !!! Ged voer en een warme stal . Thuis knappen ze vaak vlugger weer op .
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Engeline................ik heb tranen in m'n ogen van blijdschap!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind het ook heel leuk van je dat je deze foto's geplaatst hebt. Ik geniet ook zo van de foto van het weerzien met haar vriendjes/vriendinnetjes! Wat een opluchting is het dat ze er boven op gekomen is.......de TAAIE meid!!!!! |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank voor alle lieve en ondersteunende woorden.
Ze(en wij) zijn zo ongelooflijk blij en dankbaar dat ze weer thuis is.Ook de artsen van de dierenkliniek vinden het bijna een wonder dat ze dit te boven aan het komen is.Alles moet nog rustig aan en telkens een beetje meer,maar Lola is pas 4 jaar en die wil eigenlijk veel te veel.Ze mag elke dag een stukje wandelen,maar wilde gisteren al de tuin uit. Er is nog iets anders wat ons er bvezig houdt.Die psychopaat die al zo lang merrie's mishandeld is vorige week een dorp verder bezig geweest bij een 23!!!! jarige merrie.VERSCHRIKKELIJK! sávonds gaan hier alle stal bovenluiken dicht! Hopelijk pakken ze m snel of schieten hem dood! |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
die mafkees hoord vast en nooit meer los!!!!!
en das nog erg aardig van me! |
|
Reageer | Pagina <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |