Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenDuimen

 Reageer Reageer Pagina  <1 3456>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2007 om 16:06

Hoi Tony, dat is allemaal erg vervelend, jammer dat je geen positiever nieuws hebt gekregen. (Klein voordeeltje is wel dat je veel moet bewegen, heb je nog patronen nodig??)

Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes, Carla

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2007 om 16:17
he gadsie tony, wat naar allemaal. hoop dat het gauw beter gaat en anders moeten we je gewoon op komen vrolijken of zo...zit je op te wachten, tig breidames aan je deur
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2007 om 22:10

Hoi Tony,

wat vervelend voor je helpt het als ik jou een paar dikke knuffels stuur

veel plezier met het biljarten

groetjes Thea

groetjes Thea
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2007 om 08:56
Hoi antonia ik hoop dat je je snel weer beter voelt ik zal in ieder geval voor je duimen dat de spuiten goed gaan werken.Heel veel sterkte
Groetjes Teunie
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2007 om 10:48

Wel dames, komen jullie allemaal maar een lekker "bakske"pakken zoals we dat hier in Brabant zeggen. Iedereen is welkom !!!!!!! , .

Jullie knuffels en medeleven helpen echt hoor. Bedankt , , .

Groetjes Tony

Antonia
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2007 om 11:14

hoi Tony

ik zit net je hele verhaal te lezen, (om een of andere reden heb ik het al die tijd over het hoofd gezien) en jeetje wat een verhaal zeg. het is te hopen dat ze snel iets vinden zodat het voor jouw dragelijker en makkelijker wordt. "gelukkig" mag je breien en scooteren.

ik kan je alleen maar veel sterkte met alles toewensen.


~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 259
Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2007 om 12:14

 

Hallo,Tony!

Spijtig dat je zoveel pijn dagelijks moet doorstaan!Ook vervelend dat er niet echt iets helpt!Zou voor U wondermiddeltje willen uitvinden!Wel goed dat je nu uw mobieltje hebt,hé?Heeft toch een beetje een gevoel van vrijheid!Zodanig niet geisoleerd te raken!

Leuk dat je de mensen van de biljartclub hebt!

Wij zijn er ook altijd!Je schrijft maar van je af,hé!Wij luisteren en proberen ieder op z'n eigen manier U bij te staan !Met medeleven,gekke fratsen,ideeen en evt patronen!Leuk dat je graag breid en dat het lukt,niet te belastend of te pijnlijk!

Wij hebben geen gezicht de meesten hebben elkaar waarschijnlijk nog nooit gezien en mischien is dat net zo leuk!Je kunt ons in gedachten een gezicht geven!Een naam die hebben we al: Wij zijn Renske's hobbydoosjes!

Lol!!!

Vandaag kwam er een enveloppe aan uit Tilburg!Super!En ja hoor van Tony!Terwijl die lieve meid het zo zwaar heeft is ze er in geslaagd om nog een barbieboekje op te sturen!Mijn toverbloemenprinses kwam later uit haar bedje en ik heb haar het boekje gegeven!Laaiend enthousiast keek ze naar al die knap geklede dames en zei:"Mama (en deed haar hand op haar borstje)ik heb nog nooit zoveel mooie kleedjes gezien!"Haar gulzige oogskes smulden gretig van al het mooi's dat ze op nuchtere maag te zien kreeg!een mooie witte jurk(bruidsjurk)mantelpakjes met hoedjes en pluimpjes en een prachtige baljurk !en nog veel modelletjes !Gelukkig heb ik veel restjes garen die hiervoor prima in aanmerking komen!speciale draadjes!super,zie het al gebeuren,hoor,eerst stukken afwerken!

Amber(toverbloemenprinses) komt eerstdaags op forum met gebreidde jurk die bijna af is,(heb nog geen gesp voor ceintuur)eerste stuk voor wintercollectie die ik gestart ben!Lukt aardig!

Chrisje,veel steun en sterkte van hieruit Belgie!Vele breigroetjes van Perle,Perlefientje en toverbloemenprinses!

Back to Top
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 259
Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2007 om 12:18

 

P.S Dit berichtje was van Perle !

Perlefientje was reeds ingelogd,(surf heel veel op forum )Heb dit te laat gezien!Maar ja het komt uit hetzelfde nest,hé!

Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2007 om 19:10
hallo Tony, ik lees net je verhaal ,was het helemaal kwijt,wat vervelend dat je zoveel pijn moet hebben,ik hoop dat het toch weer wat beter wordt, brei en haak maar lekker veel en laat je veel zien op het forum,dat geeft in ieder geval wat afleiding.Sterkte en groetjes Corry
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2007 om 21:31

Hoi Tony, ook ik zie nu je verhaal pas staan, gelukkig ben jij een sterke persoonlijkheid als ik dit allemaal zo lees en sla jij je goed door alles heen( Zal ook niet altijd zo gaan natuurlijk)

Jammer dat de orthopeed niks voor je kan doen. Ik wens je heel veel sterkte met alle ellende die je doormaakt. Gelukkig kun je ondertussen nog wel van alle andere mooie dingen genieten die het leven weer wat kleurrijker maken

     All you need is love.

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2007 om 00:07
Ik wacht vol spanning op jullie ,,toverprinsesje,,Amber en haar nieuwe jurk die mama heeft gemaakt.
Groetjes Catharina

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2007 om 09:04

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Dat doet echt goed. En ben maar niet bang, ik ga niet bij de pakken neer zitten hoor, ( spring er gewoon over heen)

Mijn zoon zit nu in Ierland, en gaat dan nog naar Schotland. Komt de 13e pas terug, dus ik kan nog even uitrusten.

Ga nu eerst 2 broeken voor mijn schoonzusje veranderen, die komt iedere week mijn haar voor me doen, dus ik ben blij dat ik wat terug kan doen. Zo kun je elkaar helpen.

Groetjes Tony

Antonia
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2007 om 11:57

Zo is het Tony,als je elkaar kunt helpen waarom zou je het dan niet doen?

Maar als je over de pakken heen gaat springen doe je dan wel een beetje voorzichtig???????

Groetjes Catharina

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2007 om 08:45

Vanmiddag allemaal van de weg af !!!!!!!!

Ga mijn eerste grote trip met de scootmobiel maken, mijn dochter komt op haar scooter hier naar toe, ( moet moeder toch een beetje in de gaten houden, net doen of je daar geen erg in hebt ) , dan rijden we samen naar haar huis, ik denk ong. 8 km., ga ik haar helpen met haar nieuwe knipvellen te sorteren, en dan na het eten rij ik alleen terug. Dus na 20.00 is het wel weer veilig  .

Groetjes Tony

Antonia
Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2007 om 09:20

Oooooppppssss, nee geintje gaat je zeker lukken  Heel veel plezier vandaag!!!!!

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2007 om 08:12

De eerste proefrit was goed gegaan !!!!!

Gisteren kwamen ze van Welzorg om een test van bekwaamheid af te nemen. Hoera, met vlag en wimpel geslaagd voor mijn rijbewijs.

Nog 4 dagen, en dan is mijn zoon weer hier. Ik mis hem nu al, dat zal straks wat worden, als ze weer gaan . Nog maar niet aan denken en genieten van de komende weken.

Groetjes Tony

Antonia
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2007 om 08:28

Goedemorgen Tony.

Fijn dat je met vlag en wimpel bent geslaagd. Gefeliciteerd!!!!!

Ik begrijp wel hoe je voelt hoor,je zoon straks weer moeten missen. Dan is Lelystad nog dichtbij he?Maar je hebt gelijk,genieten van iedere seconde dat het nog kan.Na die tijd komt het ook wel weer goed.Wij zijn er met z'n allen om je op te vangen.Ga je maar extra met ons kletsen.Ik wens je toch wel sterkte,als je zoon en schoondochter straks weer terug gaan.Ik schrijf het nu alvast omdat ik vrijdag met vakantie ga en misschien niet alles meer lees op het forum.

Ik denk aan je!!!!!!

Groetjes Catharina

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2007 om 08:32

 

Hallo,Tony!

Leuk dat je proefrit goed verlopen is!

Geniet maar van de tijd als je zoon er is en denk nu nog maar niet teveel aan wat later...?

Tja,is zeker niet gemakkelijk maar je bent een heel sociaal type en het komt allemaal wel goed,hoor!Veel crea plezier toegewenst en zie!

De zon schijnt terwijl ik dit neerzet,dus...goed gevoel,goed teken!

doeiiiiiiiiiiiiiiiii!Perle

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 11:10

Ik heb jullie duimen weer nodig dames. Vanmiddag krijg ik weer een nekspuit, om de pijn te bestrijden. En dan hoop ik dat ik de laatste week nog vollop kan genieten van mijn zoon en zijn vrouw.

Het scootmobielen gaat prima, ik scheur er lekker op los .

Groetjes Tony

Antonia
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 11:17
oeh motormuis! fijn dat dat goed gaat. zal zeker duimen hoor!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns