Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotendure smaak

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 09:09
ik vind dat wel een strak plan dat ze automatisch breien, dan gaat alles veel makkelijker hahahahah
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3367
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 09:12
Mooi zijn ze wel maar net wat Renate zegt, je kunt er heel wat garen voor kopen.
GROETJES
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 11:08
IK MOET ALLEEN AL LACHEN OM ALLE REACTIES. GEWELDIG. ZE ZIJN OOK ECHT HEEL ERG DUUR. ENNE MENSEN MET VEEL GELD SCHIJNEN OOK TE BREIEN. MARCO LAS PAS EEN BERICHTJE IN DE METRO OP ZIJN WERK. HELAAS HEEFT HIJ HET NIET MEEGENOMEN. MADONNA SCHIJNT OOK TE BREIEN EN ER ZIJN NOG MEER STERREN. DUS ALS JE MADONNA DE VOLGENDE KEER ERGENS ZIET VERSCHIJNEN MET EEN MOOI GEBREID TOPJE HEB JE GROTE KANS DAT ZE DIE ZELF HEEFT GEMAAKT.... MET BREINAALDEN IN STIJL.....
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 12:12

misschien kan ej ze gebruiken als een soort staussymbool, dat als je zulke breinaalden ehtb mensen automatisch denken dat je stinkend rijk bent.

Maar was die 200 dollar nou voor een hele set of per paar? dat was mij  niet duidelijk.

Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 14:10

Ze zien er dan wel verschrikkelijk mooi uit maar ze kunnen natuurlijk ook nog afschuwelijk onprettig breien. Tenminste ik zou er niet graag mee breien en dan te bedenken dat elk steekje zoveel geld gekost heeft.

Knitje, als je soms toch overgaat tot aankoop van zo'n prachtig stel dan zou ik toch op zijn minst vragen om even te mogen 'proefbreien'. Wel zo veilig.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 15:17
he Dikky, geen zorgen , er is echt no way dat ik dat er voor over heb. En het scheelt dat ik het ook niet opzij heb liggen zoveel geld, dus hoef er uberhaupt niet over na te denken, lekker makkelijk....maar anders wel een goede tip!
Back to Top
chantallekuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 341
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 15:54

wat een prijzen zeg.........voor dat geld mogen ze wel heeeeeel goed breien dan haha.ze zijn wel heel mooi om te zien vind ik,sierlijk.....

groot gelijk hoor dat je ze niet neemt,kan je idd heeeeeeeel wat wol voor kopen haha!!!

groetjes van chantal

 

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 18:16
Hihi, nog even afwachten, je weet maar nooit wat er gebeurt (we zitten wel middenin de kredietcrisis). Komen ze ooit nog een keer ongelooflijk in de aanbieding (of faillisementsverkoop).
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 21:10

Ha,ha, ..... het zal wel net zo zijn als met een hele dure auto ..... die mag ook maar 120 op de snelweg en 80 op de binnen wegen ( al denken sommige eigenaren daar misschien anders over ).

Met die dure pennen kun je toch maar hetzelfde truitje breien als wij met onze "lieve" naalden ..... ik ruil jullie niet in hoor !!!!!

TONY
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 10:14

gewoon een beetje doorsparen,knitalot .of aan iedereen een donatie vragen.

die nld heb je gewoon nodig,kan toch niet meer met die gewone ordinaire nld.

groetjes puck

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 12:33
Effe gekeken ; ze zijn gemiddeld 30 dollar (iets minder dan 25 euro) per paar ; valt eigenlijk nog welmee, tenzij je natuurlijk ALLE maten wilt hebben, maar voor één of twee sets 'lievelingsmaten' vind ik het nog best een 'vraagbaar' kadootje. Maar ja, die invoerrechten he....tel er maar zo 25 % bij op, PLUS natuurlijk de verzendkosten. Da's dan weer jammer.
Maar als ik dit zo zie, vallen de prijzen voor mijn set knitpicks nog wel mee. En dáár heb ik in elk geval nog geen seconde spijt van gehad.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 14:31

Hi L33ntje

Wil je mij vertellen waar ik ze kan zien op Internet, ik wil graag ook even kijken.

Verzendkosten komer er wel bij, maar invoerrechten heb ik nog nooit eerder betaald als ik iets in het buitenland bestelde, je mag toch voor een bepaald bedrag wel iets kopen dacht ik.

Ik moet ook vaak iets vanuit hier sturen voor vrienden, die willen wel eens iets hebben vanuit Australia, ik zet er dan op gift en zo heeft nog nooit iemand invoerrechten moeten betalen. Dus misschien een mogelijkheid om als je iets besteld te vragen of ze er gift op willen zetten, alhoewel ik bestel vaak dingen in Nederland en daar heb ik nog nooit invoerrechten op moeten betalen.

Groetjes Lidia

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 18:56
Originally posted by L33ntje L33ntje wrote:

Effe gekeken ; ze zijn gemiddeld 30 dollar (iets minder dan 25 euro) per paar ; valt eigenlijk nog welmee, tenzij je natuurlijk ALLE maten wilt hebben, maar voor één of twee sets 'lievelingsmaten' vind ik het nog best een 'vraagbaar' kadootje. Maar ja, die invoerrechten he....tel er maar zo 25 % bij op, PLUS natuurlijk de verzendkosten. Da's dan weer jammer. Maar als ik dit zo zie, vallen de prijzen voor mijn set knitpicks nog wel mee. En dáár heb ik in elk geval nog geen seconde spijt van gehad.


ik wil natuurlijk alle maten hebben, gebruik ze ook echt allemaal regelmatig. En ik vind het het mooist om alle naalden identiek te hebben.
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 18:57
Originally posted by Pelote Pelote wrote:

gewoon een beetje doorsparen,knitalot .of aan iedereen een donatie vragen.


die nld heb je gewoon nodig,kan toch niet meer met die gewone ordinaire nld.


groetjes puck


hahahaha ja help knitalot het breijaar door of zo
Back to Top
Ticia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Mei 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 495
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 19:33

HAHA , JA JE KUNT NU NIET MEER ACHTER BLIJVEN NU JE DEZE HEBT GEZIEN EN MOET JE WEL MEEDOEN MET HET CHIQUE BREIEN.

MAAR DAN WORDT HET EERST SPAREN OF AL JE WOL VERKOPEN EN DAN DEZE NAALDEN KOPEN, MAAR DAN HEB JE GEEN WOL MEER OM MEE TE BREIEN HAHA.

MAAR NU EVEN SERIEUS IK VINDT ZE ECHT SUPER MOOI MAAR DE PRIJS IS WEL HEEL ERG HOOG, HEB HET ER NIET VOOR OVER (KUN JE ECHT WEL WAT ANDERS VOOR KOPEN JA). MAAR EEN SETJE IS NOG TE DOEN MAAR DAN ZIJN ZE NATUURLIJK SUPER FIJN OM MEE TE BREIEN EN DAN WIL JE ER MEER.

Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 21:48

Mooi dure pennen . en dan gaan breien met wol van de Wibra ha ha ha. Misschien komt de trui er wel duur uit te zien .

groetjes Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 21:54
zo ik maak zelf wel zoiets, ook leuk
als het lukt tenminste


Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 07:16
Originally posted by Lidia2 Lidia2 wrote:

Hi L33ntje

Wil je mij vertellen waar ik ze kan zien op Internet, ik wil graag ook even kijken.

Verzendkosten komer er wel bij, maar invoerrechten heb ik nog nooit eerder betaald als ik iets in het buitenland bestelde, je mag toch voor een bepaald bedrag wel iets kopen dacht ik.



Ik had gewoon gegoogled op Signature Needle Arts, en dan kom je hier terecht.
Tja, die douanekosten ; ik kan niet anders zeggen dan dat je tot nu toe dan mazzel hebt gehad(en eigenlijk de wet hebt overtreden, want je hóórt zelfs zelf aangifte te doen als de verzender (tnt, dhl) dat niet heeft gedaan. (maar dat doet inderdaad niemand,behalve natuurlijk handelaren).
En geloof me, vooral bij grotere bedragen zijn die niet mals. Je betaald namelijk 20 procent bijna) BTW over de waarde van de goederen EN over de verzendkosten (bij een gift dus alleen over de verzendkosten, soms) PLUS inklaringskosten voor de douane, en die zijn ook meestal in dezelfde orde van grootte.

Dat geld niet voor zendingen van binnen de EU, maar vooral Amerika staat er om bekend dat (vooral via UPS) zso ongeveer ALLES langs de douane gaat. Op de site van de douane kun je precies lezen (inclusief voorbeelden) wat je ongever te wachten staat.En dat kun je maar beter vantevoren weten. Je kan mazzel hebben, maar als je pech hebt, heb je ook heel erg pech. Dertig tot zestig euro meer betalen voor iets dat toch al  aan de dure kant was, is echt niet grappig.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 07:21

Dank je wel hoor, ik ga in het vervolg wel even beter opletten

Groetjes Lidia

Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 244
Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 09:42

Goh, erg mooi, maar heb je dat allemaal wel nodig? Vooral de verschillende punten. Heb ondertussen begrepen dat je lace naalden hebt, naast de gewone naalden, maar hier zie ik drie verschillende punten. Weet iemand waar je welke punt voor gebruikt?

Zie ook dat hier gesproken wordt over de Knitpicks. Krijg wel mail van die club, maar je kunt er niet zelf kopen want ze versturen niet buiten amerika, althans niet naar privé adressen. Waar kan je die hier in Nederland kopen?

groetjes Daisy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.436 seconden.
Lang Yarns