dure wol |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk dat zijn betere bedragen
|
|
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoihoi,
als ie af is wel eventjes hier showen he! groetjes marian |
|
jenny61
Newbie Lid sinds: 21 Augustus 2012 Status: Offline Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan nog wel even duren hoor! Maar ik wil hem natuurlijk wel laten zien, moet ik er allen nog achter komen hoe ik een foto moet plaatsen.
Groetjes, Jenny |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi hoi, als je search inklikt en dan foto maken, komt er allerlei uitleg, ik had ook mn zoon hiervoor nodig, groetjes marian
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo kun je een stuk of 7/8 jurkjes breien voor de prijs van die ene.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
sonja
Duizendpoot Lid sinds: 15 Juli 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 236 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Jenny, goed gedaan
met wat hulp en advies van anderen is het je gelukt om aan een goede prijs mooi breigaren te kopen succes met je model
|
|
Sonja
|
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
zo dat is me nogal niet een verschil zeg.
ik ben zeer benieuwd naar het resultaat. veel succes met het project
|
|
|
|
jenny61
Post Options
Thanks(0)
|
Dag allemaal,
Inmiddels met mijn jurkje begonnen maar kom niet uit het patroon, d.w.z. niet uit de teruggaande naalden. Ik heb de grootste maat genomen en daarin schrijven zij, bij pijl d1 beginnen tot de 2e dubbele pijl breien,dan het patroongedeelte tussen de dubbele pijlen 3x breien. en dan de steken van de 1e dubbele pijl tot pijl d2 toevoegen. Dit snap ik maar over de teruggaande nld schrijven zij het volgende, in de heengaande nld worden de steken van de 1e tot de 2e pijl herhaald en in de teruggaande nld van de 2e tot de 1e pijl. Het lijkt duidelijk maar ik kom er niet uit. Wie heeft er de Verena en kan het mij uitleggen zodat ik het begrijp?http://www.freebits.nl/images/340Knipsel_tn.jpg Nu ben ik alles aan het uittellen en dat schiet niet op. Alvast bedankt voor de moeite. |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
je leest de heengaande naald van rechts naar links en de teruggaande naald van links naar rechts, elke naald van het patroon staat erin getekend
|
|
lydia wijsbroek
|
|
jenny61
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukt! Dank je wel.
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
succes verder, als er nog wat is gewoon vragen he
|
|
lydia wijsbroek
|
|
sonja
Duizendpoot Lid sinds: 15 Juli 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 236 |
Post Options
Thanks(0)
|
voila nu heb ik ook weer bijgeleerd:)
ik zat altijd met hetzelfde probleem met de heengaande naalden (klopte nooit en dan puzzelde ik het maar zelf uit) ik besef nu pas dat ik de patronen verkeerd las :( de heengaande nld las ik altijd van recht naar links ipv links naar recht nu dat ik .... is dat met haken ook zo? heengaande naald van links naar rechts volgen? grtjs Sonja
|
|
Sonja
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(1)
|
sonja de heengaande naald lees je gewoon van rechts naar links, jij draait het nu om.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Er horen ook kleine pijltjes naast het telpatroon te staan voor de richting waarin je breit. Bij de eerste twee naalden. Behalve als ze de teruggaande naald niet tekenen maar alleen zeggen hoe je die moet breien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
sonja
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt dames :)
|
|
Sonja
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |