eclips travelbugs |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb me dat ook altijd afgevraagd waarom wel een plastic of in dit geval bamboe en geen normale naald...
Kan me voorstellen dat de schade die je ermee kan doen bij beiden toch wel gelijk zou zijn... Maar het maakt het ook lastig voor de mensen onder ons die haken met een ergonomische haaknaald... Die kunnen er dan geen gebruik van maken in het vliegtuig want die zou dan niet mee mogen en overstappen naar wat anders is voor deze mensen juist niet te doen... Geloof ook wel dat de mensen op de luchthaven hun werk doen... Maar je hoort er zoveel verschillende verhalen over dat ik me afvraag of het ergens goed staat vastgelegd... Wel leuk dat je de TB's hebt kunnen droppen en dat ze al lekker aan het reizen zijn... Wij zijn al hard aan het nadenken over de volgende tb van ons die de wereld in gaat... Denk dat het wel weer op een gehaakt knutsel gaat uitkomen... |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |