een eerlijke mening |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 November 2012 om 19:32 |
ik wil gaag een eerlijke mening over mijn werkje
Mijn nicht is door zwangerschapsvergiftidgng bevallen met 21 weken, van haar dochtertje. het meiske heeft nog 2uur gevochten, maar de strijd verloren. Nu word ze maandag gecremeerd en ze willen graag rose of witte bloemen. Nu kan ik helaas geen bloemen kopen, dus dacht ik zelf iets te maken,Nu ik klaar ben twijfel ik heel erg of het wel kan. Daarom dus deze vraag aan jullie en please echt een eerlijke mening. Uploaded with ImageShack.us |
|
![]() |
|
mafke ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
natuurlijk kan je het.
En alles wat je uit je hart geeft is mooi, het toont je betrokkenheid voor de ouders in deze zware tijd. Sterkte! |
|
![]() |
|
jetty70 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 17 Mei 2011 Locatie: Fryslân Status: Offline Points: 24 |
Ik vind het een erg lief idee van je.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
wat een drama!!!
die twijfel ken ik, maar waarschijnlijk stellen ze het wel op prijs, je hebt aan hen gedacht,en er tijd in gestoken om iets te maken! sterkte! groetjes marian |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Een blijvende bloem. Ze kunnen hem meegeven of bewaren. Ik vind het een heel goed idee.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Niet twijfelen, doen! Ik vind het een ontroerend lief idee!
|
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
inderdaad, niet twijfelen, het is een mooi gebaar dat je iets zelfgemaakt kan geven. Dit kunnen ze voor altijd bewaren.
Heel veel sterkte voor je nicht en haar man.
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
ok dank jullie wel
|
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Ik vind het ook een lief idee
|
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
wat erg zeg.
nog zo´n klein mensje die zo heeft moeten vechten. wat lief dat je dit voor hen wilt maken. ik vind het heel mooi en de gedachte is natuurlijk wat helemaal telt. ik weet zeker dat ze het heel mooi zullen vinden. heel veel sterkte voor jullie en natuurlijk de ouders en verdere vrienden en familie |
|
![]() |
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
mooi om een blijvende herinnering te krijgen en te geven
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5791 |
een heel mooi gebaar iets blijvends.
erg wat er gebeurd id en veel sterkte voor iedereen.
|
|
![]() |
|
sjaak ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Kan heel goed,sterkte.
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Nou meningen genoeg al, sterkte met het verlies verwerken allemaal.
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Misschien een raar woord, maar ik vindt het een fantastisch idee. Voor mij zou zoiets meer waarde hebben dan de grootste bos bloemen die je bij iedere willekeurige bloemist kunt kopen.
Sterkte voor iedereen.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Gewoon doen.
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Gewoon doen dit gebaar word vast gewaardeerd.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Roelien ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 11 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 163 |
Doen!
|
|
![]() |
|
willyg313 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
zeker doen,een mooi gebaar
sterkte |
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
![]() |
|
ik ga het doen bedankt
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |