Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

een geheugen als een olifant.

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 14:59
dat is een mooi pakkend verhaal
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 15:09
ik ken het gevoel, want dit had ik een paar weken geleden, i.v.m de renovatie komen er zoveel mensen over de vloer, komt er een man en die zei iets wat mij aan mijn oudste (.zaliger)deed denken  dus ik zeg hem dat en kom er achter dat ze 36 jr. geleden bij elkaar in de klas hebben gezeten, hij wist niet dat Rob overleden was, en wat voor een leuke verhalen kreeg te horen, hij wist nog precies hoe Rob was,
en dat apart gevoel   fantastisch........
groetjes geesje
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 21:53
Wat bijzonder en wat heeft jouw zoon daar lief op gereageerd.
Groet,

Yobsje
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 22:16
Is een leuk verhaal!! nostalgie komt bovendrijven, gevoelens van toen worden weer wakker, ...
Ben ook wel benieuwd hoe je zoon erop reageerde.
De wereld is zo klein, maar we beseffen het dikwijls niet.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2012 om 23:54
*verwijderd*
lydia wijsbroek
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2012 om 01:17
prachtig ontroerend verhaal Lydia
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2012 om 08:39
dat vind ik juist zo leuk aan kinderen, ze zijn zo lekker eerlijk, heerlijk vind ik dat ook zat ik weleens met een rood hoofd
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2012 om 09:27
Originally posted by doortje doortje wrote:

dat vind ik juist zo leuk aan kinderen, ze zijn zo lekker eerlijk, heerlijk vind ik dat ook zat ik weleens met een rood hoofd

ben wel eens van ellende een winkel uitgevlucht. Mijn kinderen wisten al heel vroeg waar de kindjes vandaan kwamen, waren ook totaal niet schuchter of verlegen, maar als je dan bij de slager staat te wachten en er komt een zeer hoogzwangere dame binnen, waarop mijn dochter gelijk (en niet zo zachtjes ook) zegt, kijk die mevrouw krijgt een kindje en loopt op haar af, tilt haar rok op en zegt al wijzend, dat komt daaarvandaan hoor. Ben echt de winkel uitgevlucht.
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2012 om 10:25
hihihihihihi wat een giller, mijn zusje was nog klein en we waren winkelen, mijn zusje, moeder en ik, zitten we in de bus naar huis zeg ik: mam ik haal wel een frietje dan hoef je lekker niet te koken, zeg mijn zusje: alweer friet mama kookt nooit, nou mijn moeder kookte iedere dag alleen niet op zaterdag, nou mijn moeder wist niet waar ze kijken moest, wat een ellendeEmbarrassed
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2012 om 19:32
Ik heb genoten van je ontroerende verhaal!!
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2012 om 20:20
Dat is nou echt een lach en een traan verhaal, wat mooi!
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2012 om 21:45
Hoi Lydia, wat een prachtig en ontroerend voorval!
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2012 om 11:21
Geweldige verhalen, de eerste is er één met een gouden randje er om
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns