een haak patroon voor beginners |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ANanna ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Juli 2011 om 20:36 |
Heeft iemand van jullie een patroon wat makelijk is voor een beginnende haakster
Het maakt eigenlijk niet uit wat het is het is meer om de techniek te leren |
|
![]() |
|
![]() |
|
R.M. ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Mei 2011 Status: Offline Points: 176 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Persoonlijk vind ik deze erg goed om mee te oefenen:
http://grietjekarwietje.blogspot.com/2009/09/haakpatroon- grote-roos.html Er zitten namelijk veel verschillende steken in en je hebt snel resultaat van je werk. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
maak een haaknaalden etui bv
of een speldenkussen |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=19775
Kijk is hier en dan natuurlijk bij bericht 1. Ik ben toen alles beginner begonnen met haakpatroon 5!. Erg makkelijke, en je houd er eenhele mooie omslagdoek aan over!. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb een oud haakboekje in 3 mails met plaatjes hoe je je hand moet houden en hoe de steken er dan uitzien. voor links- en rechtshandigen. Daar staan eenvoudige steken en patronen in, o.a. een poppenslaapzak en - deken (gauw klaar), een paar omslagdoeken, een tas enz enz. Ik had dat oorspronkelijk aangeboden in het besloten gedeelte om niet te veel vragers te krijgen. Maar als je het wilt hebben, heb ik een e-mailadres nodig. Je kunt het in een PM sturen of in je profiel zetten bij msn messenger.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Josephine ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 30 Juli 2011 Status: Offline Points: 9 |
Ik ben de jampotdeksel aan het haken maar tot en met de 20e toer lukt het maar de 21e en de 22e toer is niet uit te komen. Ik weet niet wat er bedoeld wordt. Je moet in de 22e toer 10 maal i st. haken in elk boogje maar er zijn geen 10 boogjes. Kan iemand mij helpen.??
|
|
J.NoordmansvanGils
|
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Goedemorgen Josephine.
Misschien is het makkelijker als je er een nieuw toppic van maakt dan wordt het door meer mensen gelezen. En mogelijk dat iemand je dan kan helpen. Ik ken het patroon niet maar ik weet wel dat het al eerder voorbij gekomen is. Misschien is de zoek hulp ook nog wel handig. |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
En je kunt beter je complete naam verwijderen. In je profiel kunnen alleen aangemelde hobbydozen kijken, hier op de hobbydoos kan de hele wereld meelezen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Anna, als je een bibliotheek in de buurt hebt, kun je in de kast met hobbyboeken snuffelen, vergeet ook de kinderafdeling niet. Daar staan ook leuke boeken, als je geluk hebt. Sommige filialen van Euroland hebben een hobbyafdeling, daar staan ook leuke boeken bij.
Josephine, ik ken het patroon niet, maar moet je niet 10 stokjes in elk boogje haken? |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ANanna ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 13 |
Hallo allemaal ..
Als eerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve tips.Dank jullie wel!! Ik al een poging gedaan voor een speelmuisje voor de poezen Ik zal het eerdaags even op de forum zetten |
|
![]() |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Ben benieuwd hoor
succes ermee groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |