Een kattenleven...Joop. |
Reageer
|
| Autheur | |
chickey1214
Groupie
Lid sinds: 09 Februari 2013 Locatie: Elburg Status: Offline Points: 79 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Een kattenleven...Joop.Posted: 04 April 2013 om 15:52 |
|
Naast handwerkfan ben ik ook een kattengek! Ik heb er acht, allemaal snoezen. Een half perzisch poesje, kruizing ragdoll/maine coon, kruizing maine coon/laperm, twee maine coons en drie ragdoll allemaal katers. De drie ragdolls zijn drie broers uit dezelfde combinatie in drie opeenvolgende jaren. Ze zijn van cattery Zenzidolls uit Oranje. Ze hebben dezelfde kleur maar totaal verschillende karakters. Gisteren van de fokker vernomen dat hun vader 's ochtends plotseling dood in zijn hok lag. Hij was nog maar vijf jaar oud! Gitano van Peluti perut roepnaam Joop...zo'n schat. Ik was er helemaal kapot van.
|
|
![]() |
|
m'jo
Hobbyguru
Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 April 2013 om 20:50 |
|
zou ik ook kapot van zijn, is toch veel te jong, weet de fokker waaraan hij is overleden, dit ivbm eventuele erfelijkheid.....
|
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
![]() |
|
chickey1214
Groupie
Lid sinds: 09 Februari 2013 Locatie: Elburg Status: Offline Points: 79 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 April 2013 om 21:49 |
|
Dank je !
|
|
![]() |
|
petra1982
Hobbywonder
Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 April 2013 om 22:31 |
|
ach wat sneu!
ik ben gek op katten en poezen. zelf heb ik ook 2 meisjes , wel huis tuin en keukenkatjes maar dat maakt mij niet uit. heerlijke beesten. heb je een foto van je poezen? ik ben namelijk erg benieuwd hoe ze er uit zien ![]() |
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |