een meisjesmoeder vraag |
Reageer |
Autheur | |
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Januari 2021 om 17:33 |
jongens die gek zijn op Lamborghini houden zeker niet van Ferrari?? of is het heel iets anders dan bij Ajax en Feijenoord? ik wil een trui breien voor een jongen van vijf jaar en ik wil niet met de verkeerde auto aankomen maar zijn moeder zegt hij is gek op race auto's, Lamborghini nu heb ik een inbreipatroon van Ferrari plus een patroon van het logo....
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wanneer hij gek is op race auto's dan is hij waarschijnlijk ook gek op Ferrari
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tenzij hij PieterLion heet en een eigen Pinterestpagina heeft, want daar staan alleen maar Lamborghini op
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel lang geleden was er een soort van programma waarmee je van een foto een breipatroon kon maken, hier op het forum werd er ook over gesproken. Weet iemand hier nog iets van?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
ja ik heb dat programma.... en van die ferrari heb ik het patroon al ik kan ook wel eens gemakzuchtig zijn hoor
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
ja ik heb al heel wat van die auto plaatjes bekeken vanmiddag en plaatjes van de poppetjes van L.O.L. want daar is z'n zusje gek op. ik heb geen verstand van auto's, ik weet alleen "bij twijfel niet optrekken" haha en die knoop ik in mijn oren voor dit projectje
|
|
Hulten1
Post Options
Thanks(0)
|
stitchboard |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als hij 5 is zie ik het probleem niet zo - het hangt erg af van wie zijn beeld op de wereld voedt. Of vragen aan p&m dat kan natuurlijk ook.
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
Dat laatste had ik ook bedacht maar dan verraad ik me en ik wil niks beloven tot de trui af is. Dat doe ik vooral om mezelf niet onder druk te zetten; nu kan ik elk moment afhaken en dat is de vrijheid waar ik van houd. Vanuit die vrijheid namelijk ben ik veel creatiever en enthousiaster. dank jullie wel voor het meedenken
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
What do you want to do ? New mail< id="mailtovensterclipboardEmailCopy">Copy< id="mailtovenstercopyTo">Ik zou de ferrari nemen die is in Nederland het bekentst.
|
|
oant Sjen
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ooit een deken gehaakt met een rode tractor. Toen kwam als commentaar van iemand hier dat de tractor deskundige in haar gezin gezegd had dat mijn kleurcombinatie niet hoorde bij een rode tractor. Ik had gewoon wat kleuren genomen die mij leuk leken. Maar pas op met die kleine deskundigen. Die weten het precies. Mijn kleinzoon van toen 5 wilde geen paars, dat was voor meisjes volgens hem. Volgens hem was paars donker rose.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
het is bewezen dat veel mannen en jongens dus ook al, kleurenblind zijn. voor hen is roze, rood, paars en oranje niet of nauwelijks van elkaar te scheiden. ik heb het plan om maandag de moeder te bellen en het ventje dan zelf aan de telefoon te vragen en hem 'uit te horen'
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oe, slim
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |