Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

een paar mutsen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: een paar mutsen
    Posted: 23 Oktober 2018 om 17:06



verwijderd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 17:19
"Dat zouden de dragers kunnen doen, als ze toch de hele dag hun mobieltje in de hand hebben. Mooie mutsen, Bep, Fenna?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 17:26
nee overschot van die wol waar dat ik die truien van heb gebreid op naald 10 en 12
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 17:47
Wat een schattig idee die frutsels er bovenop maakt het heel speciaal
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 21:29
grappige en mooie mutsen
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 21:36
Wat een leuke mutsen
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 21:43
Dat zijn creatieve mutsen geworden, Bep!

Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 05:20
heel mooi!Thumbs Up
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 08:43
Wat leuk met die beestjes/ vliegtuig bovenop...
Nog nooit gezien dus echt uniek...
En ze zien er ook nog een heerlijk warm uit...
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 08:59
Leuk gemaakt
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 09:29
wat een leuke mutsen 
hoe kom je op het idee 
heel erg leuk
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 09:39
Dit zijn nu echte "Bepmutsen". Hoe kom je er op? Worden ze ook echt gedragen? Ik vind ze super.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 17:02
Ow gekke mutsen wat leuk, briljant
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 21:27
Haha wat een leuk idee! 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 10:56
Dankuwel allemaal.
vier jaar geleden heb ik al zo mutsen gemaakt. Het idee erachter was : de oudste kleindochter bevoorraadde heel de klas met mutsen en sjaals. En toen heb ik twee mutsen gemaakt, 1 met een inktvis op en één met een lieveheersbeestje op. Die is ze nooit kwijtgeraakt. Het jaar erop had ze als kapstok en stempel (die klein mannen kunnen nog niet lezen en schrijven daarom dat ze in de school aan elke kapstok een symbool hebben gehangen en ook stempels met hetzelfde symbool hebben voorzien zodat ze hun eigen tekening kunnen symbooltekenen; en in het begin van het schooljaar mag elk kind een symbool kiezen dat het hele schooljaar van hun blijft) een kip, dus een kippenmuts gemaakt. De kleinste kleindochter heeft nu als symbool een slak gekozen. Dus een slak op de muts. Ik had dan nog gewone mutsen gemaakt (mama en dochters dezelfde) en ze kwam vragen of ik er ook nog een slak kon opzetten. En wat doet ge voor een blij snoetje? Nog een nieuwe muts maken met een slak als pompon deze keer. (en ze sprong letterlijk een gat in de lucht). En ja ze dragen de mutsen. En dan komen ze af of ik voor hun vriendin ook een muts kan maken met een (hun symbool) op. De oudste gaat zelfs nog verder nu ze in het eerste leerjaar zit. Haar meester wordt binnenkort voor de eerste keer papa en zij ging wel aan de bep vragen om een sjaal en een muts te breien voor het babietje.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 12:52
Och wat leuk bep het verhaal achter zoiets speciaals is ook altijd fantastisch om te lezen...
Dat gezegd hebbende heb je volgens mij alweer genoeg nieuwe klusjes liggen...
Wel lief dat ze zelfs bij dit soort dingen gelijk aan je denken en vragen of je iets wilt maken...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 14:25
Volgens mij zijn jouw kleindochters belast met het creatieve Bepsyndroom. Ze weten het wel te regelen. "Onze Bep kan alles".
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2018 om 08:41
Mooie mutsen en vast lekker warm. Zo ruimt het ook op in je kast met restjes. Iedereen blij.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2018 om 17:14
dankjewel Geerlig.


En wel plezant dat de kleinkinderen denken dat ik alles kan want ik weet dat ik - inderdaad denk dat ik alles kan - en als het niet lukt dan komt de foefelarie er wel bij kijken zodat het toch nog iets wordt.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns